Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: ۵۴ یادمان شهدای گمنام در استان در دست ساخت قرار دارد که تعدادی از آنها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، محمدرضا کاظمی عصر امروز در مراسم آغاز عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام غواص در شهر انبارالوم اظهارداشت: در استان گلستان 54 یادمان شهدای گمنام  در دست ساخت قرار دارد که تعدادی از این یادمان‌ها تا پایان امسال و بخشی دیگر نیز در سال آینده افتتاح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه ساخت مسکن دارد، احداث برخی از المان‌های شهدای گمنام را نیز برعهده گرفته است.

40 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در جوار یادمان شهدای گمنام استان مرکزی برگزار می‌شودتجدید میثاق رئیس بنیاد شهید تهران با شهدای گمنام و مدافع حرم+عکسحرکت کاروان پیاده از حرم شهدای گمنام پرند تا حرم امام خمینی (ره)

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان داشت: ساخت یادمان شهدای گمنام غواص انبارالوم با اعتبار 300 میلیون تومان و با کمک این موسسه آغاز شد که ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در حضور خود در مناطق مختلف علاوه بر ساخت منازل مسکونی یک کار بزرگ هم برای منطقه انجام می‌دهد و در شهر انبارالوم نیز ساخت یادمان شهدا را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/581/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یادمان شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر