Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شکری روز سه شنبه در دیدار با رییس دادگستری و دادستان مراغه بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه افزود: دستگاه قضا در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برمی دارد و این مجموعه در شهرستان مراغه نیز در تعامل با دیگر دستگاه ها است.

وی گفت: مجموعه دستگاه قضا در مراغه در حوزه های مختلف همیشه پیشقدم بوده و در رفع مشکلات موجود در شهرستان قدم های مثبتی برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکری افزود: دولت و دیگر دستگاه های اجرایی در شهرستان برای پیشبرد اهداف و توسعه شهرستان در چهارچوب قانون در خدمت بوده و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه قضا هستیم.
رییس دادگستری مراغه نیز در این دیدار گفت: تعامل با دیگر دستگا های شهرستان در اولویت برنامه های دستگاه قضا است.

حبیب قنبرزاده گقت: در اجرای طرح های زنجیره تولید پا به پای دستگاه های اجرایی شهرستان هستیم و در عرصه تولید، صنعت و مشکلات عمومی خود را خادم ملت می دانیم.
وی افزود: خوشبختانه در طول چندسال گذشته در شهرستان مراغه هیچ واحد تولیدی از سوی دستگاه قضایی تعطیل نشده و با اعتمادسازی از آن ها حمایت می کنیم.
وی اضافه کرد: مجموعه دستگاه قضا وام دار هیچ کس نیست و صیانت از حقوق شهروندان و همچنین صیانت از دستگاه قضایی و حفظ سلامت دستگاه قضایی را از اصلی ترین دغدغه های خود می داند.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این دیدار گفت: در تلاشیم تا گرهی از مشکلات شهرستان را باز کنیم و در در خدمت مجموعه شهرستان هستیم.
نادر نجد گفت: گره گشایی از مشکلات مردم و رفع مشکلات موجود در حوزه های مختلف با تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضا است.
وی افزود: مسایل شهرستان را در تمامی جوانب در نظر داریم و نسبت به رفع مشکلات و کم کاری ها حساس بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می کنیم.
یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه قوه قضاییه آذربایجان شرقی مراغه قوه قضاییه دستگاه قضا دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور