Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:38:53 GMT

مشکل آنتن‌دهی همراه اول در پیشوا به سرعت رفع شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۴۴۹۶

مشکل آنتن‌دهی همراه اول در پیشوا به سرعت رفع شود

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مشکل ضعف آنتن‌دهی در برخی از روستاهای شهرستان وجود دارد که با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت توسعه ظرفیت‌های ارتباطی باید نقاط کور ظرف یک ماه شناسایی و رفع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عصر امروز در نشست بررسی وضعیت آنتن‌دهی همراه اول که با حضور مدیر سایت همراه اول و رئیس مخابرات و بخشداران پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی در برخی مناطق شهری به‌خصوص در شهرک‌های بالادستی پیشوا نارضایتی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل ضعف آنتن‌دهی در برخی از روستاهای شهرستان نیز وجود دارد که با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت توسعه ظرفیت‌های ارتباطی، رفع این مشکلات نیازمند پیگیری است.

فرماندار پیشوا گفت: با وجود تعهد همراه اول به پوشش روستاهای دارای جمعیت بالای دو هزار نفر، از آنجا که روستاهای پیشوا در نزدیکی و به فاصله کمی از یکدیگر واقع شده‌اند انتظار است همگی آن‌ها فارغ از بحث جمعیتی، آنتن دهی مطلوبی داشته باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی پیشوا از نقاط فاقد زیرساخت ارتباطات مخابراتی بوده و با توجه به استقبال سرمایه گذاران، ضروری است رفع مشکل این منطقه در اولویت شرکت همراه اول قرار گیرد.

وی در پایان ابراز داشت : انتظار داریم با اهتمام اپراتور همراه اول، مشکلات موجود شهرستان پیشوا در حیطه مسؤولیت های این شرکت، ظرف مدت یک ماه شناسایی و رفع شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شناسایی توسعه پیشوا همراه اول همراه اول آنتن دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد

ابوالفضل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های شدید روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب در سطح سه روستای راوه، رباط‌ترک و کهک شد که با تلاش مجموعه شهرستان این آبگرفتگی‌ها تا شب گذشته برطرف شد و شاهد هیچ‌گونه خسارت به منازل و تأسیسات زیرساختی نبودیم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث و اقدام فوری، افزود: در حال حاضر تمامی راه‌ها و معابر روستایی شهرستان دلیجان باز بوده و تردد بدون هیچ مشکلی در آنها جریان دارد. بررسی شرایط روستاها و محورهای روستایی از طریق بخشدار مرکزی دلیجان و دهیاری‌ها نیز در حال پیگیری بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: بارش‌های روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب جاری شدن روان‌آب در سه روستای دلیجان شد که بدون وارد شدن هیچ آسیبی به این روستاها برطرف شد.

کد خبر 6087638

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید