Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از 3 ماه، شاهد بازگشت شیاطین سرخ به تئاتر رویاهای بدون تماشاگر هستیم.

طرفداری - فردا (چهارشنبه) دو تیم منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:45 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

مشخصات بازی

تاریخ: چهارشنبه 4 تیر 1399 / 24 ژوئن 2020

زمان: 23:45 به وقت تهران

ورزشگاه: اولدترافورد

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس

ترکیب احتمالی دو تیم منچستریونایتد و شفیلد یونایتد

غایبان و محرومان دو تیم منچستریونایتد و شفیلد یونایتد

جایگاه دو تیم در جدول تیم رده برد مساوی باخت امتیاز منچستریونایتد 5 12 10 8 46 شفیلد یونایتد 7 11 11 8 44 4 تقابل اخیر دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم از نگاه آمار و ارقام تیم بهترین نمره بهترین گلزن بیشترین پاس گل منچستریونایتد رشفورد (7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
29) رشفورد (14 گل) دنیل جیمز (6 پاس گل) شفیلد یونایتد باشام (7.02) فلک (5 گل) موست (5 پاس گل) منچستریونایتد و شفیلد یونایتد از نگاه آمار و ارقام در 7 بازی از 8 بازی اخیر منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، کمتر از 2.5 گل به ثمر رسیده است. منچستریونایتد در 3 بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر انگلیس، موفق به ثبت یک کلین شیت شده است. منچستریونایتد در 12 بازی از 13 بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر انگلیس شکست ناپذیر بوده است. پیش بینی هواسکورد

منچستریونایتد 2-0 شفیلد یونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستریونایتد و شفیلد یونایتد لیگ برتر انگلیس دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، شفیلد یونایتد پس از شکست سنگین مقابل نیوکسل به اولین تیمی تبدیل شد که در این فصل از لیگ برتر سقوط کرده است. بدین ترتیب شاگردان کریس وایلدر پس از قطعی شدن سقوط از لیگ برتر، فصل آینده در چمپیونشیپ بازی خواهند کرد.

شفیلد در ابتدا مقابل نیوکسل پیش افتاد اما در ادامه با نتیجه 5-1 در ورزشگاه سنت جیمزز پارک شکست خورد. این برد برای نیوکسل یک رکوردشکنی بود چراکه آن‌ها تعداد گل‌های زده به شفیلد را به عدد 13 ارتقا دادند. تا بحال یک تیم لیگ برتری در بازی رفت و برگشت مقابل یک تیم دیگر این تعداد گل به ثمر نرسانده بود.

شفیلد اولین تیمی است که به چمپیونشیپ سقوط کرده و باید دید کدام تیم به آن‌ها می‌پیوندد. برنلی، لوتون تاون و ناتینگهام فارست همگی برای جلوگیری از سقوط می‌جنگند.

در همین حال، لسترسیتی در حال حاضر حضور خود در فصل آینده لیگ برتر را تایید کرده و پس از یک فصل دوری دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس بازگشته است.

طی 35 بازی، شفیلدیونایتد 97 گل دریافت کرده و در مقابل 25 شکست تنها به 7 تساوی و سه برد دست پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳