Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@02:19:05 GMT

هتل‌های لوکس شهر استانبول

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۴۶۰۹

رپورتاژ تبلیغی / استانبول، پایتخت فرهنگی ترکیه، از شهرهای مورد توجه و پرطرفداری است که توریست‌هایی از سراسر دنیا، بخصوص اروپا را به سوی خود می‌کشاند. در ایران هم تورهای استانبول ترکیه از تورهای پرطرفدار خارجی در میان ایرانیان محسوب می‌گردد. آنجا با داشتن امکانات گردشگری مدرن و مطلوب و همچنین انواع جاذبه‌های مختلف تاریخی، فرهنگی و مدرن می‌تواند روزهای زیادی شما را سرگرم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به بناهای زیبای تاریخی با معماری شگفت انگیز علاقه دارید.

استانبول با داشتن مساجد زیبا، موزه‌ها و کاخ‌های بسیار دیدنی از بهترین شهرهایی است که می‌توانید بروید. اگر تور استانبول را برای سفر در تعطیلات انتخاب کنید می‌توانید در آنجا از غذاهای خوشمزه ترکیه‌ای لذت ببرید. این شهر شامل هتل‌هایی لوکس و مجلل می‌شود و تعدادی از بهترین هتل‌های کشور ترکیه و حتی منطقه در شهر استانبول واقع شده‌اند. در ادامه تعدادی از هتل‌های لوکس ترکیه را به شما معرفی می‌کنیم که در تور ترکیه شاید مورد توجه شما قرار گیرد. اگر هتل خوبی را برای اقامت خود در سفر انتخاب کنید، این می‌تواند به تجربه سفر شما بسیار کمک کند. با معرفی هتل‌های لوکس استانبول با ما همراه باشید.

هتل پوینت بارباروس استانبول

هتل پوینت بارباروس هتلی 5 ستاره است که شامل 202 اتاق می‌شود. این هتل در تور استانبول سفر باتو کنار خیابان بارباروس قرار گرفته و فاصله کمی با تنگه بسفر دارد. آنجا شامل معماری مدرن و زیبا می‌شود و از طراحی خوب و مدرنی در داخل نیز برخوردار است. اتاق‌های این هتل شامل امکانات کامل هستند که می‌توان به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، تزئینات لوکس و حمام اشاره کرد. در این هتل می‌توانید امکان دسترسی به رستوران‌های بسیار خوبی را داشته باشید که شامل رستوران‌های ترکی و بین المللی هستند. در آنجا امکانات بسیار خوب رفاهی و همچنین تفریحی وجود دارد که شامل استخر روباز و سرپوشیده، سالن اسپا، سونا و جکوزی و همچنین خدمات ماساژ است.

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

هتل 5 ستاره رادیسون بلو، یکی از هتل‌های بسیار خوبی است که در شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل با معماری زیبا و مدرن مورد استقبال بسیاری از توریستها است. آنجا امکانات کامل و کادری حرفه‌ای و چند زبانه دارد. هتل رادیسون بلو در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است و شامل 291 اتاق می‌شود. این اتاق‌ها همگی شامل تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم، مینی بار و همچنین تزئینات داخلی زیبا با مبلمان می‌شوند. در این هتل رستوران‌های خوبی وجود دارند که شبانه روزی به ارائه غذا مشغول هستند در آنجا می‌توانید غذاهای خوشمزه بین المللی و همچنین ترکی را میل کنید. در این هتل امکانات تفریحی بسیار خوبی وجود دارد که شامل استخر روباز و همچنین سرپوشیده، سونا و جکوزی می‌شود. آنجا شامل سالن بزرگ اجتماعات بوده و دارای سالن ورزشی و خدمات اسپا هست.

هتل مارمارا تکسیم استانبول

از هتل‌هایی که در نزدیکی میدان معروف تکسیم است هتل مارمارا یکی از بهترین‌هایشان محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره دارای 388 اتاق بوده که شامل طراحی داخلی زیبا می‌شود. در اتاق‌های این هتل می‌توانید به اینترنت پرسرعت بی سیم دسترسی داشته باشید. آنجا شامل تلوزیون، مینی بار، تهویه هوا و همچنین مبلمان شیک است. این هتل شامل رستوران‌های با کیفیت می‌شود و البته دسترسی بسیار خوب آنجا باعث می‌شود بتوانید به راحتی به رستوران‌های نزدیک میدان تکسیم هم بتوانید بروید. امکانات آنجا شامل فروشگاه برای خرید سوغاتی، خدمات صرافی، خشک شویی و همچنین ترانسفر فرودگاهی می‌شود. در آنجا انواع خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی نیز وجود دارد که شامل باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات سولاریوم، خدمات ماساژ و بسیاری امکانات دیگر نیز است. با تور کیش سفر کنید.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

یکی از هتل‌های بسیار لوکس و مجلل در شهر استانبول هتل چراغان پالاس کمپینسکی است. این هتل مورد توجه بسیاری از توریست‌هایی است که به خدمات لوکس علاقه مند هستند. در آنجا می‌توانید در یک قصر بسیار زیبا اقامت داشته باشید. این بنای زیبا در زمان عثمانیان ساخته شده است و نزدیک به تنگه بسفر بوده که باعث می‌شود در آنجا بتوانید مناظر بسیار زیبا را مشاهده فرمایید. آنجا دارای خدماتی مدرن بوده و اتاق‌های انجا امکاناتی کامل را در خود دارند. این هتل شامل 313 اتاق بوده که تمامی آنها دارای منظره زیبا با پنجره بزرگ هستند. اتاق‌ها شامل مینی بار، تهویه هوا، حمام لوکس و تزئینات داخلی مجلل با الهام از دوران عثمانیان هستند. این هتل دارای رستوران‌های مختلف است. آنجا 4 رستوران دارد که هرکدام در نوع خود عالی است. در آنجا می‌توانید در کنار مناظر زیبا و فضای باشکوه غذاهای اصیل ترکی، آسیایی و بین المللی را میل کنید. امکانات تفریحی این هتل بسیار مطلوب و متعدد بوده که شامل استخر روباز و سرپوشیده، حمام سنتی ترکی، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ و سالن اسپا می‌شود. در آنجا می‌توانید در محیط بیرونی به استراحت مشغول شوید و از بوفه و کافه آنجا استفاده کنید. این هتل شامل خدمات لوکس مانند خشک شویی، تراس برای حمام آفتاب و همینطور اینترنت بی سیم سراسری می‌شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سفر باتو آنجا می توانید استخر روباز شهر استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟

چرا سفر به تفلیس از سوی ایرانی‌ها بسیار این روزها مورد استقبال قرارگرفته است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویم برای سفر به این کشور نیازی به تهیه ویزا نیست. از سمت دیگر مسافت بسیار کوتاهی با هواپیما در پیش روی گردشگران قرار دارد. در آخر هم جذابیت‌های تاریخی و طبیعی بکر این منطقه گردشگری دلیل اصلی این مسافرت همیشه عنوان‌شده است. پس اگر به دنبال یک ماجراجویی جدید در بافت تاریخی تفلیس هستید و می‌خواهید با سوارشدن در تله‌کابین شهر را رصد کنید. دیگر وقت آن رسیده است که از رؤیا جدا شوید و وارد دنیای واقعی شوید سپس با رزرو هتل تفلیس این امر را برای خود به واقعیت بدل کنید.

اقامت در هتل‌های لوکس و خوش قیمت

اینکه شما قرار است چقدر هزینه کنید رابطه مستقیم به تعداد ستاره‌های هتل شما دارد. پس چطور شما به‌صورت هم‌زمان می‌توانید در یک هتل چهار ستاره باشید و هزینه کمی را هم در پیش روی خود شاهد باشید. باید بگویم در آفرهای فصلی این امر برای شما محقق می‌شود پس برای آشنایی بیشتر با هتل‌ها به‌قصد رزرو هتل تفلیس ما را همراهی کنید.

هتل بیلتمور تفلیس

برای کسانی که می‌خواهند هم‌زمان از خدمات رفاهی هتل استفاده کنند و در بهترین موقعیت شهر هم اقامت داشته باشند. بهترین اقامت را با رزرو هتل تفلیس بیلتمور در پیش روی خود خواهند داشت. در این هتل می‌توانید از خدمات اسپا و مرکز تناسب‌اندام بهره بگیرید و تنی در استخر سرپوشیده به آب بزنید. از سمت دیگر بافاصله نیم‌ساعته خود را به تئاتر اپرا و باله برسانید. از خوردن غذا در رستوران هتل بی‌بهره نمانید و با گشت‌وگذار در طبیعت بکر تفلیس حسابی اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. در اتاق‌ها می‌توانید منظره‌ای را رو به رودخانه شاهد باشید و درحالی‌که از پشت پنجره مشغول تماشای این منظره هستید صبحانه خود را هم نوش جان‌کنید.

هتل پریفرنس هوالینگ

هتلی که پنج ستاره است یعنی قرار است تمامی نیازهای شمارا برآورده کند. برای این منظور در آفرهای فصلی می‌توانید به تفلیس، خیابان جوزف پیلسودسکی بروید خاص‌ترین مسافرت خود را تجربه کنید. این هتل برنده جایزه هوالینگ یعنی لوکس‌ترین هتل شهر گرجستان شده است. پس دیگر نیازی به تعریف و تمجید از زیبایی‌های و خدمات منحصربه‌فرد آن نیست. کافی است بدانید با اقامت در این هتل در بهترین موقعیت مکانی قرار دارید. چراکه با مترو ۴ دقیقه با فرودگاه یک ربع و با روستای دیدنی تفلیس تنها دقیقه فاصله زمانی شما است. رستوران انسمبل غذاهای آسیایی را ارائه و رستوران دیگری هم برای سرو غذاهای محلی منطقه تدارک دیده‌شده است. در هفت اتاق ۸۰۰ متری و یک سالن رقص بزرگ که ظرفیت ۶۰۰ نفری دارد هم می‌توانید به کارهای و جشن‌های خود رسیدگی کنید. در استخر آبگرم و ماساژ آبی هم خبری از صف‌های شلوغ نیست چراکه در فضای بزرگ همه‌چیز به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده برای شما پیش‌بینی‌شده است.

هتل گالری این

با حضور در هتل‌های چهار ستاره می‌توانید لوکس بودن و مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت‌ها را به‌صورت هم‌زمان شاهد باشید. در این هتل برخی از اتاق‌ها به‌صورت خانوادگی و تراس دار برای شما در نظر گرفته‌شده است که در تمام آن‌ها می‌توانید شاهد وسایل بهداشتی رایگان، تهویه مناسب، تلویزیون صفحه تخت و وسایل مخصوص برای پذیرایی باشید. صبحانه نیست در بوفه رستوران هرروز به‌صورت رایگان برای شما مهیا است. در نظر داشته باشید که در سالن جکوزی و سونا هم می‌توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید. دکوراسیونی با تم رنگی ملایم، ایده پردازی خاص، معماری باشکوه و موقعیت مکانی متمایز همه و همه از مزیت‌های حضور در این هتل محسوب می‌شود.

هتل ایبیس باجت تفلیس

یکی دیگر از هتل‌های که شما برای اقامت در تفلیس می‌توانید در نظر داشته باشید که قرار است خدمات خوبی را هم ارائه دهد هتل ایبیس است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و این یعنی خرید بی‌دردسر و گردشگری متمایزی در طول سفر از آن شما است. با جاذبه‌های گردشگری هم کمتر از فاصله زمانی بین ده تا یک ربع فاصله خواهید داشت. می‌توانید از حمل‌ونقل فرودگاهی، فضای نگهداری چمدان و وای فای رایگان، فضای سبز بیرون برای گشت‌وگذار و ده‌ها مزیت دیگر این هتل در طول اقامت نهایت استفاده را ببرید.

هتل ریور ساید تفلیس

هتل‌های چهار ستاره خدمات باکیفیت خود را باقیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهند؛ یعنی شما می‌توانید از استخر و سونا و سایر خدمات آبی مجموعه درست شبیه یک هتل پنج ستاره بهره بگیرید با این تفاوت که هزینه اقامت در هتل چهار ستاره را قرار است پرداخت کنید. در این هتل اتاق‌های بزرگی با تراس برای مهمان‌ها فراهم‌شده است که به بالکن فرانسوی هم مشهور است؛ یعنی چشم‌انداز بسیار باشکوهی قرار است در پیش روی شما باشد. در یک ساختمان ۵ طبقه که نمای از یک معماری اصیل را به سبک گرجی به تصویر کشیده است شما می‌توانید شاهد متمایزترین مسافرت خود باشید چراکه خدمات آن نظیر ندارد.

کلام آخر در مورد اقامت در تفلیس

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید با سفر به تفلیس قرار است مهمان مردمان کشوری شوید که عطروطعم غذاهای محلی آن‌ها وقت از خاطرات سفر شما پاک نمی‌شود. امید است مطالب ارائه‌شده به جهت یک اقامت خاطر انگیز موردتوجه شما قرارگرفته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!