Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:51:53 GMT

فرصت‌سوزی یاران جهانبخش مقابل لسترسیتی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۴۷۷۰

فرصت‌سوزی یاران جهانبخش مقابل لسترسیتی

برایتون در شبی که نتوانست از یک ضربه پنالتی استفاده کند به تساوی مقابل لستر سیتی رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار آغازین هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که برای دومین مسابقه متوالی علیرضا جهانبخش را در فهرست نداشت، از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه شب در کینگ پاور استادیوم مقابل لستر سیتی رده سومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برایتون که هفته گذشته توانسته بود به برتری ارزشمندی مقابل آرسنال دست پیدا کند، این بار هم به دنبال کسب یک برد دیگر در خانه‌ی لستر سیتی بود و در دقیقه ۱۴ این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی به گل برسد، اما نیل موپای نتوانست از آن استفاده کند تا بازی با نتیجه صفر- صفر دنبال شود.

 

موپای که هفته گذشته منجر به آسیب دیدگی لنو، دروازه‌بان آرسنال و زدن گل برتری مقابل توپچی‌ها شده بود، با فرصت‌سوزی برابر لستر سیتی اجازه نداد تیمش به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل یاران جهانبخش مقابل لستر به اتمام برسد.

 

تیم برایتون که پس از کرونا یک برد به دست آورده بود، با تساوی مقابل لستر سیتی ۳۳ امتیازی شد و بدون اینکه تغییری در جایگاه جدولی‌اش در لیگ برتر انگلیس به وجود بیاید، همچنان در رده پانزدهم ماند.

 

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی برایتون که در این فصل هشت بازی انجام داده، امشب هم مثل دیدار برابر آرسنال، جزو لیست ۲۰ نفره تیمش مقابل لستر سیتی حضور نداشت.

علیرضا جهانبخش برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون مقابل لستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!