Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع سوریه از کشته و زخمی شدن دو سرباز ارتش این کشور و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حملات هوایی به دیرالزور (شرق) و السویداء (جنوب) و حمص (مرکز) خبر داد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، سه شنبه شب مواضع ارتش سوریه در حومه دیرالزور واقع در شرق و السویداء واقع در غرب و حمص در مرکز این کشور هدف حملات هوایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانا گزارش داد که این حملات هوایی «دشمن» به مواضع ارتش سوریه در مناطق «کباجب» (حومه دیرالزور)، «السخنه» (حومه حمص) و «صلخد» (السویداء) صورت گرفته است.

  در ادامه گزارش سانا آمده که پدافند هوایی ارتش سوریه با واکنش پدافندی سریع خود موفق شد این حملات را دفع کند.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‎ای اعلام کرد که دو سرباز ارتش سوریه در حملات هوایی دشمن به مناطق یادشده کشته و چهار نفر هم زخمی شدند.

پدافند هوایی ارتش سوریه دوشنبه شب نیز حملات چند پهپاد ناشناس را در دو شهر ساحلی «بانیاس» و جبله در استان لاذقیه دفع کرد.

انتهای پیام

 

 

 

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل سوریه اسرائیل سوریه حملات هوایی ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم

یک سرباز روسی برای نجات جان خود، یک گونی سیب زمینی به سمت یک پهپاد تهاجمی پرتاب کرد.

به گزارش فرارو، فیلم حیرت انگیز نشان می‌دهد که چگونه سرباز ارتش روسیه پهپاد اوکراینی را دید که برای کشتن او به میدان جنگ آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سرباز نزدیک‌ترین چیزی را که به دستش می‌رسید پرتاب کرد - گونی سیب‌زمینی، بخشی از جیره‌بندی غذایی در خط مقدم - که باعث شد پهپاد در نزدیکی او منفجر شود. بر اثر این ضربه انفجار‌های آبشاری رخ داد، اما سرباز آسیبی ندید. جنگجوی یونیفرم پوش پس از انفجار در میان دود غلیظ سفید در حال فرار دیده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد - که سرباز خماتوف نام دارد - دچار جراحات جزئی شده است. گفته شده او اهل ازبکستان است که برای مبارزه در صفوف ارتش روسیه با اوکراین ثبت نام کرده است. یک رسانه روسیه عدم ترس او را ستایش کرد، زیرا پهپاد مملو از مواد منفجر بود.

ویدئوی اقدام سریع سرباز خماتوف و سرنگونی پهپاد اوکراینی با گونی سیب زمینی یادآور اقدامات غیرمتعارف و اغلب ناامیدانه‌ای است که سربازان در گرماگرم نبرد به آن‌ها متوسل می‌شوند. 

دیگر خبرها

  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت