Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی پیش از بازی دو تیم فولادخوزستان و استقلال تهران در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این جلسه داوود رفعتی نماینده سازمان لیگ مقررات جدید فوتبال را برای عوامل اجرایی تشریح کرد که طبق آن هر دو تیم تنها می‌توانند با 20 نفر (11بازیکن اصلی+9 بازیکن ذخیره) در ورزشگاه حاضر شوند و اجازه ورود به بیش از سه بازیکن اضافه (خارج از لیست) داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین با درخواست باشگاه فولاد خوزستان برای برگزاری مراسم گرامیداشت علی هاشمی، یکی از سرداران جنگ تحمیلی با مشارکت بازیکنان مخالفت و بنا شد که المان های مربوطه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان نصب و به احترام این شهید و همچنین شهدای مدافع سلامت بازی دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران با یک دقیقه سکوت آغاز شود.

نماینده سازمان لیگ همچنین اعلام کرد که دو تیم قبل از شروع بازی حق گرفتن بنر و هرگونه عکس دسته جمعی را نداشته و طی این دیدار شادی پس از گل نیز به صورت دسته‌جمعی ممنوع می باشد. 

همچنین طبق اعلام سازمان لیگ تعویض ها در این دیدار تعویض ها 5 نوبت و دو زمان استراحت 3 دقیقه ای در هر نیمه با توجه به گرمای هوا لحاظ می شود.

 طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ ورود خبرنگاران به ورزشگاه ممنوع می‌باشد و تنها ۵ عکاس در کنار زمین حاضر خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فولاد خوزستان اهواز فوتبال فولاد خوزستان سازمان لیگ دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • تاکید روسیه بر لزوم عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه