Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:29:32 GMT

دستگیری سارق لوازم پزشکی در دزفول

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۴۸۵۵

دستگیری سارق لوازم پزشکی در دزفول

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۴ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق لوازم پزشکی در دزفول دستگیر شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت لوازم پزشکی از مطب ها در این شهرستان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های فنی و با استفاده از شگرد‌های پلیسی هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال کشف و پس از صورتجلسه تحویل فرد مالباخته شد، افزود: متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شد.

تکمیل می‌شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف موادمخدر آسیب های اجتماعی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند

به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز یکشنبه گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان چهار برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس ۲ دلاری، ۲ برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷۶ میلیون ریال وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس