Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@12:16:08 GMT

فیلم/ ماجرای قهر کردن طناز طباطبایی با هومن سیدی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۵۰۷۷

‍‍‍‍‍‍

صراط: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هومن سیدی طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد با اشاره به وقوع حادثه تصادف بین اتوبوس و کامیون در محور یزد ـ طبس گفت: اتوبوس مذکور حامل دانش‌آموزان یزدی بود که برای زیارت عازم مشهد بودند و ۳ دانش‌آموز، یک معلم و رانندگان اتوبوس و تریلر در این حادثه مصدوم شدند. - اخبار استانها -

سید حسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به وقوع دو حادثه در شهرستان اردکان گفت: در حادثه نخست، تصادف بین اتوبوس و تریلر در محور یزد – طبس رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در 25 کیلومتری رباط پشت بادام اتفاق افتاده است، افزود: در این حادثه اتوبوس که حامل دانش‌آموزان یزدی بوده و به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کرده، با کامیون تصادف کرده و پس از اعلام گزارش، دو کد آمبولانس به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد خاطرنشان کرد: به دنبال رخداد این حادثه، یک خودرو کامیون ایسوزو نیز واژگون شده _ راننده ایسوزو آقای 43 ساله، توسط آمبولانس اورژانس در حال انتقال به بیمارستان شهید رهنمون یزد است.

طباطبایی با اشاره به اینکه این حادثه در مجموع 10 مصدوم داشت، گفت: 2 مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند و 8 مصدوم به صورت سرپایی در محل توسط عوامل اورژانس مورد درمان قرار گرفتند.

وی حادثه دیدگان این تصادف را شامل 3 دانش‌آموز، 1 معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر اعلام کرد و افزود: امیر عباس فرقانی 18 ساله به دلیل تروما به سینه از بین دانش‌آموزان و بهروز خسروانی  43 ساله به دلیل تروما به سر و گردن به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: همچنین بامداد امروز وقوع یک آتش سوزی در بافت قدیم شهر اردکان و در محل میدان جوادالائمه گزارش شد که به دنبال این حادثه 3 کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

طباطبایی تصریح کرد: نیروهای اورژانس بلافاصله با حضور در محل اقدامات لازم برای امدادرسانی را انجام دادند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • عکسی قدیمی هومن حاجی‌عبداالهی ، امیر غفارمنش و محمدرضا علیمردانی : فکر می کردند گذر زمان را حس نمی کنند!
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود