Web Analytics Made Easy - Statcounter

مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان طرح قرآنی ایلاف را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان طرح قرآنی ایلاف را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری طرح ایلاف در فضای مجازی

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان در گفت‌وگو با فاری ضمن اعلام این خبر گفت: طرح قرآنی «ایلاف» به منظور بهره‌مندی نوجوانان و دانش‌آموزان از اوقات فراغت تابستان و با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حفظ یک جزء قرآن در دوماه

وی ادامه داد: این طرح به صورت حضوری و تلفنی و کلاس آنلاین در دو ماه تابستان با محوریت حفظ یک جزء یعنی جزء ۳۰ یا جزء ۱ قرآن کریم برگزار می‌شود.

برگزاری طرح ویژه نوجوانان دختر و پسر

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از برگزاری طرح قرآنی ایلاف ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر در تمامی مقاطع تحصیلی و سنی خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۵ تیرماه با مراجعه حضوری به شعب مؤسسه بیت‌الاحزان در سراسر کشور نسبت به نام‌نویسی در طرح اقدام کنند.

اعطای گواهینامه و هدیه به برگزیدگان

شاهسونی از آغاز طرح از روز ۲۰ تیرماه خبر داد و گفت: این طرح طی دوماه و در کنار دیگر طرح‌های تخصصی مؤسسه بیت‌الاحزان برگزار می‌شود و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و به قبول شدگان طرح گواهینامه اعطا و به تعدادی از نفرات برگزیده نیز به قید قرعه هدیه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

به گزارش فارس مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از جمله مؤسسات موفق در برگزاری طرح‌های قرآنی است که در این راستا طرح‌های رحله و مراکز شبانه‌روزی برای حفظ تخصصی قرآن و دوره‌های مختلف حضوری و مجازی برای عموم مردم برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن فضای مجازی دانش آموزان دانشجویان بیت الاحزان حضرت زهرا مؤسسه بیت الاحزان برگزاری طرح اوقات فراغت دانش آموزان طرح قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تصریح کرد: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان صورت گرفته است که این امر نیز با جدیت بیشتری در سال جاری پیگیری می‌شود.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها به خصوص روستاهای محروم و ساخت مسکن محرومین این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومین در سطح شهرها و روستاهای تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

کد خبر 6087289

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند