Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@22:35:25 GMT

آقای گل جدال فولاد و استقلال را بشناسید

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۵۲۴۲

آقای گل جدال فولاد و استقلال را بشناسید

رکوددار گل زده در لیگ برتر ، با زدن ۷ آقای گل رقابت های رودرروی استقلال و فولاد هم هست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا عنایتی بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر ایران، در بازی های مستقیم استقلال و فولاد بیشتری گل را به ثمر رسانده است. او در رقابت های رودرروی دو تیم موفق به زدن ۷ گل شده است. فرهادمجیدی و رضا نوروزی در این بازی هرکدام ۵ گل ، آرش برهانی ۴ وجوادنکونام با ۳ گل در رده های بعدی بهترین گلزنان جدال مستقیم فولاد و استقلال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج درخشش آقای گل سه دوره از رقابت های لیگ برتر ، در بازی هایش با لباس استقلال برابر فولاد به بازی دو تیم در لیگ پانزدهم و در هفته بیست و هشتم رقم خورد. در این بازی که در فروردین سال ۱۳۸۵ برگزار شد ، در یک بازی جذاب در حالی که استقلال فشار زیادی را به حریف آورده بود عنایتی در وقت های اضافه نیمه اول روی پاس نیکبخت واحدی و اشتباه میرزاپور در خروج دروازه با زرنگی و تیزهوشی باز کرد. این گل باعث شد هواداران استقلال در آزادی ابراهیم میرزاپور را به طعنه تشویق کنند.

در نیمه دوم فولاد که ده نفره بود روی اشتباه طالب لو و ضربه کلاه کج به گل مساوی رسید. نیکبخت یک فرصت خوب را از دست داد اما دقایقی بعد حسین کاظمی روی یک شوت استثنایی را بازی را دو یک کرد.

گل دوم رضا عنایتی به گل اولش شباهت داشت. استقلال در یک ضدحمله روی دروازه فولاد ده نفره صاحب موقعیت شد. نیکبخت پاس به بغل را داد اما مدافع حریف دفع ناقصی کرد، او سپس در حالی که عنایتی را داشت پاس به بیرون به اکبرپور داد، میرزاپور توپ را مشت کرد و توپ مقابل عنایتی افتاد و او با یک ضربه پای چپ دبل کرد. سومین گلش را اما خودش کاملا ساخت و زد. او توپ را از مدافعان فولاد قاپید و به سمت دروازه حرکت کرد و در حالی که میرزاپور از دروازه خارج شده بود با یک بغل پای نرم دروازه را باز و برابر فولاد هت تریک کرد.

عنایتی با ۱۴۷ گل زده بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است و علاوه بر استقلال با لباس تیم مس کرمان هم موفق به گلزنی مقابل فولاد شده است.

تیم های فولاد و استقلال از سری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برترفردا چهارشنبه در اهواز به مصاف هم می روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال رضا عنایتی استقلال رضا عنایتی لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که هفته پیش در جریان میزبانی استقلال ملاثانی از فجرسپاسی در لیگ دسته اول پیش آمد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به خاطر ندادن ورزشگاه غدیر اهواز به تیم استقلال ملاثانی بسیار تحت فشار قرار گرفتند.

حواشی این مسئله آنقدر بازتاب گسترده‌ای داشت که استاندار خوزستان و مسئولان ورزش این استان را بر آن داشت که جلسه‌ای مهم را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های خوزستانی برگزار کنند.

خروجی آن جلسه حمایت از استقلال ملاثانی بود و در این راستا باشگاه فولاد خوزستان که در جام حذفی حضور نداشت، با همکاری به موقع ورزشگاه مدرن و شیک خود را در اختیار آبی‌پوشان ملاثانی قرار داد.

روز گذشته استقلال ملاثانی برای اولین بار در فولادآرنا که ورزشگاه اختصاصی فولاد است از سپاهان در جام حذفی پذیرایی کرد که اتفاق بزرگی برای این تیم لیگ یکی به حساب می آمد. این اتفاق باعث شد تا روحیه بازیکنان و اعضای ملاثانی قبل از مصاف با سپاهان هم بالا برود و عکس‌های یادگاری نفرات این تیم قبل از شروع بازی با سپاهان در فولادآرنا نشان از همین مساله دارد.

استوری صفحه رسمی باشگاه استقلال ملاثانی از حضور اعضای این تیم در فولادآرنا.

همکاری باشگاه فولاد و در راس آن بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه سبب شد تا مسئولان استقلال ملاثانی به تمجید از فولادی‌ها بپردازند. نعیم حمیدی، مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی بعد از بازی دیروز از مسئولان فولاد و امین ابراهیمی رییس کارخانه و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه بابت دادن ورزشگاه اختصاصی خود به تیم تشکر کرد. سیاوش اکبرپور سرمربی استقلالی‌ها نیز در نشست خبری خود به این مساله اشاره داشت و لب به تقدیر از باشگاه فولاد خوزستان گشود.

این در حالی است که با شروع مسابقات فولاد در لیگ برتر احتمالا شاهد ادامه مشکلات استقلال ملاثانی برای میزبانی از حریفان باشیم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون میزبانی ملاثانی از حریفان پیش خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد