Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس با تاکید براینکه اولویت‌های منطقه کوهشاه را به خوبی می‌دانیم، گفت: در دوره ۴ساله تلاش خواهیم کرد مشکل راه مواصلاتی و اینترنت منطقه کوهشاه احمدی مرتفع شود. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۳ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

منصور آرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: نسبت به مشکلات منطقه کوهشاه احمدی به خوبی شناخت دارم، اولین جلسه و ملاقات کاری من در مجلس جدید هم پیرامون حل مشکلات این منطقه در حوزه اینترنت و ارتباطات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو| مخابرات هرمزگان مقصر اصلی عدم اتصال کوهشاه احمدی به شبکه اینترنتگزارش| توسعه کوهشاه احمدی هرمزگان در گرو احداث جاده مواصلاتی/ تکمیل جاده 300 میلیارد بودجه نیاز داردهرمزگان| برف دامنه‌های کوهشاه احمدی را سفیدپوش کرد+تصاویر

وی افزود: در آغاز فعالیت مجلس یازدهم با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ملاقات داشتم و دقیقا از روی تابلو موانع و مشکلات این منطقه را به دکتر آذری جهرمی نشان دادم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر در این جلسه وعده داد مشکل اینترنت کوهشاه احمدی را از طریق شرکت مخابرات هرمزگان پیگیر بوده و زمینه اتصال این منطقه به شبکه اینترنت را فراهم کند.

وی تصریح کرد: پس از این جلسه با رئیس شرکت مخابرات استان هم تماس داشتم قرار شد وی مکاتبات مربوط را برای بنده ارسال کند تا پیگیری‌های لازم را در تهران و در وزارتخانه انجام دهم و با استفاده از کمک دولتی که نیاز دارد این مشکل منطقه کوهشاه را حل کنیم. 

آرامی گفت: در حوزه راه مواصلاتی منطقه کوهشاه احمدی هم پیگیری‌هایی انجام داده‌ام و با معاون وزیر گفت‌وگو کرده‌ام و قرار شده است به زودی به همراه معاون وزیر از منطقه کوهشاه احمدی بازدید کنیم و وی منطقه را از نزدیک ببیند و اعتبارات مناسبی از سمت وزارت راه برای این مشکل نیز جذب کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های کاری مهم من در مجلس یازدهم کوهشاه احمدی و حل مشکلات این منطقه است و امیدواریم با پیگیری‌های موثر در طول این دوره مباحث راه و اینترنت این منطقه را به سرانجام برسانیم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: عدم توسعه کوهشاه دغدغه و نگرانی ما هست و تلاش می‌کنیم در این دوره مشکلات کوهشاه احمدی مرتفع شود.

انتهای پیام/864/ ز

R7555/P/S6,58/CT2

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه کوهشاه احمدی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899003

دیگر خبرها

  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!