Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس مصوبه جدید هیات مدیره شرکت ملی پست، مرسوله‌های بالای 5 کیلوگرم صرفا با سرویس پیشتاز ارسال می شوند و این موضوع به معنای افزایش قیمت نیست.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه  فارس من « اعتراض به شرکت ملی پست درباره‌ افزایش تعرفه‌های پستی» را مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن عمیدی سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی در این زمینه گفت : براساس مصوبه جدید هیات مدیره شرکت ملی پست مرسوله‌های بالای ۵ کیلوگرم صرفا با سرویس پیشتاز ارسال می شوند.

عمیدی با اشاره به مصوبه جدید هیات مدیره شرکت ملی پست افزود : این امر به معنای افزایش تعرفه های پستی نیست و صرفا هزینه این مرسولات با توجه به تغییر سرویس با هزینه سرویس پیشتاز محاسبه می شود.

وی با تاکید بر این که از سال گذشته تا کنون تغییری در تعرفه های پستی صورت نگرفته است، ادامه داد: مصوبه "الزام قبول مرسولات بالای ۵ کیلوگرم با سرویس پیشتاز" از  یازدهم خردادماه ۱۳۹۹ تصویب و در دفاتر پستی اجرایی شده است .

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: افزایش قیمت جمهوری اسلامی ایران سرویس پیشتاز شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد

مسعود حقیقت از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان فارس خبر داد و گفت: سامانه بارشی رگبار‌های بهاری از بعدازظهر امروز از مناطق غربی وارد استان فارس خواهد شد.

او افزود: این سامانه همراه با رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید، لغزندگی جاده‌ها، روان آب خواهد شد لذا به عموم مردم توصیه می‌کنیم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کرده و در جاده‌ها احتیاط لازم را به عمل آورند.

حقیقت اظهار کرد: سامانه مذکور از امروز در مناطق مرکزی و نیمه غربی استان به ویژه شهرستان‌های سپیدان، رستم، نورآباد ممسنی، کوه‌چنار و کازرون فعالیت خواهد داشت و برای روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت هم همین وضعیت برای مناطق مرکزی و نیمه غربی برقرار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی فارس تصریح کرد: در روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه هم مناطق مذکور و هم مناطق شرقی دارای بارش‌های رگباری، صاعقه، وزش باد شدید و خطر پرتاب اجسام، روان آب و... خواهند بود.

او در پایان گرم‌ترین نقطه استان فارس را لامرد با ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و سردترین را خسروشیرین آباده با دمای هوای ۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی