Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از یونهاپ، «کیم جونگ اون» در این جلسه که روز سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد تصمیم گرفت که برنامه های اقدام نظامی علیه همسایه جنوبی را خاتمه دهد.

پیونگ یانگ در ماه جاری میلادی بارها از کره جنوبی به دلیل انتشار اعلامیه های تبلیغاتی علیه حکومت و رهبر کره شمالی انتقاد کرده بود و قصد داشت با انتشار میلیون ها اوراق و اعلامیه تبلیغاتی علیه کره جنوبی این کار را تلافی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره شمالی، کره جنوبی را "دشمن" خوانده بود و دفتر ارتباطی دو کره که در نتیجه اجلاس سال ۲۰۱۸ بین رهبران دو کشور در منطقه مرزی دو کشور افتتاح شد را منفجر کرد و به دنبال آن برای اعزام نیروی نظامی به بخش های مرزی اعلام آمادگی کرده بود.

کره جنوبی در قبال این اقدامات بیشتر ابراز تاسف کرده و خواستار توقف تبلیغات علیه خود شده بود اقدامات روزهای اخیر کره شمالی باعث شد تا وزیر وحدت کره جنوبی از مقامش استعفا کند.

هفته گذشته همچنین در میان افزایش نگرانی ها نسبت به اقدام نظامی کره شمالی علیه کره جنوبی، خبرگزاری یونهاپ به نقل از منابع نظامی گزارش کرد که پیونگ یانگ گروه های کوچکی از سربازانش را به پاسگاه های مرزی اعزام کرده است.

گزارش نوشته بود کره شمالی گروه های تا پنج نفره را با بیل و کلنگ به پاسگاه های مرزی که پیشتر نابود کرده بود اعزام کرده است تا این پایگاه ها را تعمیر کنند کره جنوبی حدود ۶۰ پاسگاه و کره شمالی هم حدود ۱۵۰ پاسگاه مرزی دارد.  

منبع: خبرگزاری رسمی یونهاپ برچسب‌ها کره‌ جنوبی کره ‌شمالی کیم جونگ اون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی کره شمالی کیم جونگ اون کره جنوبی کره شمالی کیم جونگ اون کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، یک منبع امنیتی از اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر این اساس نیروهای امنیتی یمن موفق شده‌اند که فعالیت‌های اطلاعاتی دشمن آمریکایی- صهیونیستی را به شکست بکشانند.

این منبع تاکید کرد که نیروهای امنیتی یمن روز آینده طی بیانیه‌ای رسمی جزییات این موضوع را اعلام خواهند کرد.

کد خبر 6097674

دیگر خبرها

  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)