Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@21:58:00 GMT

خاطره همسر شهید رضایی‌نژاد از دوران بارداری‌اش

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۵۵۱۱

خاطره همسر شهید رضایی‌نژاد از دوران بارداری‌اش

شهره پیرانی به مناسبت فرارسیدن روز دختر، خاطره‌ای از دوران بارداری‌اش را منتشر کرد.

به گزارش شریان نیوز،  شهره پیرانی همسر داریوش رضایی‌نژاد، شهید هسته‌ای کشور با انتشار تصاویری از آرمیتا، دختر این شهید، روایتی از دوران بارداری‌اش قبل از به دنیا آمدن آرمیتا را نوشت.

پیرانی در این پست از حال و هوای دخترش در این روز‌ها برای همسرش نوشت و در متن خود گفت که دوست دارد دخترشان شبیه پدرش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از افرادی که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) هستند خواست تا برای عاقبت بخیری دخترش و تمام دختران ایرانی دعا کنند.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط همسر شهید رضایی‌نژاد را مشاهده می‌کنید:

" رفته بودی شهریار، عروسی یکی از دوستانت. من از سونوگرافی برگشتم خانه. دومین سونوگرافی بود. دکتر بار اول گفته بود جنین پسر است. تو ترجیح میدادی بچه پسر باشد من، اما دوست داشتم مادر دختر باشم. هم به این دلیل که خواهر نداشتم و دختر را رفیق می‌دانستم هم به این دلیل که می‌دانستم دختر احتمال زیاد بیشتر شبیه تو باشد. زنگ زدم. بین راه بودی هنوز به عروسی نرسیده بودی. گفتم خوشبختانه بچه دختر است. سکوت کردی. گفتی چطور ممکن است؟ گفتم خدا صدای دل من را شنیده! این حس تو دیری نپایید؛ طوری که بعد‌ها این مکالمه را پاک یادت رفته بود شاید هم عمدا انکار میکردی. می‌گفتی کی من بیشتر پسر دوست داشتم؟ من از اول عاشق دختر بودم!
بماند
اینجا هم یک (شاید هم بی نهایت) بر هیچ مثل کل زندگی به نفع تو شد. همه جوره آرمیتا مال تو شد. شاید بیش از هر چیز روح و روانش شبیه تو باشد. اما من تو رو در آرمیتا میبینم.
چند روز پیش رفته بودیم عینک بگیرد. بعضی عینک‌ها را من پیشنهاد میدادم میگفت نه، مامان با این عینک‌ها شبیه تو میشوم من میخواهم شبیه بابا باشم! خدا میداند چقدر دلم میخواهد آرمیتا شبیه تو باشد.
هوای دلش را داشته باش!

میلاد حضرت فاطمه معصومه س و روز دختر مبارک.

پ. ن: هر سال این موقع مشهد بودیم. امسال کم توفیق هستیم. کسانی که نزدیک‌تر هستند آرمیتا را یاد کنند و برای او و تمام دختر‌های این سرزمین آرزوی عاقبت به خیری کنند "

منبع: شریان

کلیدواژه: شبیه تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی روز سه شنبه در مراسم زنگ سپاس معلم که در مدرسه ماندگار فردوسی تبریز برگزار شد، با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در تربیت نسل جدید، گفت: تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد و آنچه که در جامعه امروز موجب اقتدار و افتخار ما است، وجود معلمانی است که نظام مدیریتی کشور، محصول تربیت آن‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در داخل و خارج کشور موجب افتخار شده است، افزود: اگر امروز در عرصه‌های متعددی چون پزشکی و اقتصاد دانش بنیان در دنیا حرفی برای گفتن داریم و در بسیاری از فعالیت‌های عمرانی و سازه‌های طراحی کشور، جوانان این مرزوبوم، دانش فنی و مهندسی خود به خارج کشور صادر می‌کنند، محصول همین معلمان است.

وی خطاب به دانش آموزان، با بیان اینکه شما آینده کشور را می‌سازید و به طور قطع آینده کشور به برکت شما بهتر از اکنون خواهد بود، گفت: فرصت علم آموزی و پرورش را مغتنم شمارید زیرا خیلی زود دیر می‌شود و فارغ التحصیل شده و وارد فضای کار می‌شوید.

استاندار آذربایجان شرقی از دانش آموزان خواست این دوران را دوران رشد و پرورش خود در نظر بگیرند و در کنار درس، نسبت به مقوله خودسازی و تفکر سازی نهایت استفاده را داشته باشند.

وی آثار و کتاب‌های شهید مطهری را راهگشا دانست و به دانش آموزان توصیه کرد: در کنار کتب درسی، مطالعه آثار این شهید را در اولویت خود قرار دهند زیرا به طور قطع در ساختن نظام فکری مفید خواهد بود.

رحمتی با اشاره به اینکه بسیاری از معلمان در نقاطی از استان تدریس می‌کنند و مسیرهای طولانی طی می‌کنند تا نگذارند در نقاط محروم، قطار علم و پیشرفت متوقف شود، خاطرنشان کرد: هنوز هم برخی از معلمان در کانکس‌ها تدریس می‌کنند.

کد خبر 6093364

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی