Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسم‌پور پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون طرح هادی هشت روستا از مجموع ۲۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار جمعیت این شهرستان مورد بازنگری قرار گرفته و طرح هادی دو روستای دیگر در دست اقدام است. 

وی با اشاره به اجرای طرح آزمایشی "هر بخش، یک روستای مقاوم" ادامه داد: روستاهای تکمار و کلاته شادی از دو بخش ششطراز و مرکزی شهرستان خلیل آباد به عنوان روستاهایی که طرح به صورت آزمایشی در آنها اجرا می شود انتخاب شده اندکه بنیاد مسکن برای این دو روستا ۵۰ واحد مقاوم بنا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلیل‌آباد گفت: برای سایر روستاهای شهرستان نیز بنیاد مسکن ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی را در راستای مقاوم سازی واحدهای روستایی انجام می‌دهد.

قاسم پور افزود: در مناطق روستایی شهرستان خلیل آباد با بیش از ۱۰ هزار خانوار جمعیت تنها سه هزار و ۲۰۰  واحد مسکونی مقاوم سازی شده است و ۷۰درصد واحدهای مسکونی روستایی در خلیل آباد غیر مقاومند.

وی اضافه کرد: با وجود پرداخت وام های مسکن، برخی از واحدها به دلیل عدم تمکن مالی خانواده ها، تکمیل نشده اند و اگر تسهیلات متممی به آنها داده شود گام موثری برای تکمیل منازل مسکونی این افراد است.

فرماندار خلیل‌آباد گفت: شهرهای خلیل آباد و کندر با وجود این که جزء شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر محسوب می شوند نمی توانند از تسهیلات وام مسکن استفاده کنند و باید برای این امر اقداماتی انجام گیرد.

قاسم پور افزود: شهرستان خلیل آباد شامل دو بخش مرکزی و ششطراز است و ۲۷ روستا دارد که دو سوم جمعیت این شهرستان شامل ۳۲ هزار نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.

خلیل‌آباد در فاصله ۲۴۲ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها خلیل آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلیل آباد خلیل آباد خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد

دریافت 14 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6096417

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است