Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی است که سفر مهدی طایری، دوچرخه سوار جوان البرزی در حرکتی نمادین با دوچرخه خود از کرج عازم کرمان و مزار شهید سردار سلیمانی شده است تا ارادت خود به سردار را باتحمل سختی‌های راه نشان دهد.

خبر سفر طایری در فضای مجازی گسترده شده و مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌است تا جایی که عده‌ای از عدم حمایت ورزش و جوانان البرز از او، انتقاد کرده‌اند اما در این بین، اقدام پرمشقت طایری مورد استقبال و حمایت برخی مسئولان نیز قرار گرفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد پاسدار ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به سفر طایری گفت: سفر این جوان با وجود گرما و سختی‌های فراوان راه مسیر کرج به کرمان، حاکی از محبوبیت سردار دل‌ها بین جوانان است.

او افزود: سازمان بسیج رسانه البرز برای حمایت از مهدی طایری و این اقدام قهرمانانه‌اش، هزینه‌های پذیرایی و اسکان سفر او در هر شهر را به عهده می‌ گیرد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر