Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:57:51 GMT

افزایش ۳۸ درصدی نرخ اتوبوس‌ها تصمیم شورا نیست

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۶۰۳۹

افزایش ۳۸ درصدی نرخ اتوبوس‌ها تصمیم شورا نیست

ایسنا/یزد رئیس شورای اسلامی شهر مهریز با تاکید بر این که افزایش ۳۸ درصدی نرخ اتوبوس‌های بین شهری تصمیم شورا و شهرداری مهریز نبوده است، از پیگیری شورا برای رفع مشکل تردد شهروندان با این ناوگان بین شهرهای یزد و مهریز خبر داد.

«علیرضا ابویی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با گلایه‌ی شهروندان مهریزی در رابطه با افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های بین شهری، اظهار کرد: چند سالی است که طبق قوانین و مقررات، ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌های بین شهری در اختیار شهرداری نیست و سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد کار رسیدگی،  نظارت و برنامه‌ریزی آنها را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش ۳۸ درصدی جدید نرخ اتوبوس‌های بین شهری تصمیم سازمان مذکور است که شورای اسلامی شهر بعد از اطلاع، نسبت به بررسی مطالبات بر حق شهروندان و مسافرانی که در این مسیر روزانه مجبور به تردد هستند، پیگیری کرده است.

ابویی یادآور شد: البته در این ارتباط مقرر شد که موضوع با در نظر گرفتن شرایط مردم و طول مسیر ۳۰ کیلومتری مهریز به یزد و بالعکس، مجدداً در دستور کار جدی مسئولان سازمان حمل و نقل شهرداری قرار گرفته و برای تامین نظر شهروندان اقدام مناسب صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مهریز در پایان نیز بیان کرد: اعضای شورای اسلامی نمایندگان مردم هستند لذا تمام هم و غم خود را سالانه در تمام بخش‌ها صرف خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و حل و فصل امور می‌کند و در این راه نیز به همکاری جدی سایر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نیازمند هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اتوبوس بین شهری افزایش نرخ کرایه اتوبوس شوراي شهر مهريز اتوبوس های بین شهری شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورا با بیان اینکه ما با شهردار و شهرداری نظارت‌گریز مواجه هستیم، به اینکه حتی او به متن قرارداد چند میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها دسترسی ندارد، اعتراض کرد. این بخش که در حضور لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مطرح شد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع