Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری یمنی «سبأ»، سرتیپ ستاد « ناجی علی حنشل» فرمانده منطقه سوم عملیات نظامی وابسته به عبدربه منصور هادی در نبرد با نیروهای مردمی یمن در غرب استان « مأرب» کشته شد.

سبأ خاطرنشان کرد: حنشل دیروز سه شنبه در نبرد با نیروهای مردمی یمن در جبهه « صرواح » در استان مأرب کشته شد.

از سوی دیگر در همین رابطه نیروهای مسلح یمن دیروز (سه شنبه) همچنین چهارمین عملیات «مقابله به مثل» که از آن با عنوان «تعادل بازدارندگی» یاد می‌کند را در خاک عربستان انجام داد و طی آن ریاض پایتخت این کشور با تعدادی موشک بالستیک و پهپاد مورد حمله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه «المسیره»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز سه شنبه در بیانیه‌ای گفت: ما به یاری خدا بزرگترین عملیات تهاجمی « تعادل بازدارنده» را بر روی پایتخت عربستان انجام دادیم و در این عملیات وزارت دفاع، اطلاعات و پایگاه هوایی «سلمان» و پایگاههای نظامی در شهرهای ریاض (پایتخت عربستان) ، «جیزان» و «نجران» را مورد هدف قرار دادیم.  

شورای وزیران عربستان سعودی روز سه‌شنبه با اعتراف به حملات موشکی و پهپادی انصارالله یمن اعلام کرد که انصارالله یمن با ۸ فروند پهپاد و ۳ فروند موشک بالستیک، مناطقی در این کشور را هدف قرار داده است.

۱۴۸۷

برچسب‌ها یمن وزارت دفاع جنبش انصارالله موشک بالستیک ریاض

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن وزارت دفاع جنبش انصارالله موشک بالستیک ریاض یمن وزارت دفاع جنبش انصارالله موشک بالستیک ریاض سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی

وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد ارتش این کشور به مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی در بخش جنوبی جبهه حمله کرده است.

به گزارش ایسنا، گزارش‌های اولیه حاکی از سه انفجار در مرکز اودسا است.

طبق گزارش راشا تودی، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تاسیسات نظامی، نیروها و تجهیزات اوکراینی مورد اصابت حملات هوایی، موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری نووستی پیش از این به نقل از نیروهای محلی گزارش داد که ارتش روسیه یک مقر اوکراینی را در مرکز شهر بندری اودسا هدف قرار داده است.

براساس آنچه تاکنون گزارش شده، سه انفجار در منطقه رخ داده که یکی از آنها در نزدیکی مقر فرماندهی اوکراین با قدرت بیشتری بوده است.

«اولگ کیپر» رئیس اداره منطقه‌ای اودسا ضمن تایید این گزارش، گفت که در این حمله از موشک بالستیک استفاده شده و دست‌کم سه نفر کشته‌ شده‌اند.

روسیه بارها تاکید کرده است که طی عملیات نظامی خود فقط مراکز نظامی اوکراینی را هدف قرار می‌دهد و هیچ اقدامی علیه زیرساخت‌های غیرنظامی انجام نمی‌دهد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه