Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای تعیین سرنوشت فصل جاری لیگ قهرمانان زمانبر است. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، به نظر می‌رسد تصویب طرح‌های پیشنهادی در جلسه اخیر AFC با فدراسیون‌های عضوش که اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد، جهت تعیین تاریخ‌های به پایان رساندن فصل جاری لیگ قهرمانان به ویژه در منطقه غرب این قاره زمانبر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس پیشنهادهای ارائه شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است دیدارهای باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان به صورت تک‌بازی به میزبانی یک کشور برگزار شوند که قطر یکی از نامزدهای برگزاری این دیدارهاست.

بر اساس این گزارش، دیدارهای مراحل حذفی در (5 آذر)، نیمه‌نهایی و بازی فینال در ماه دسامبر (آذر) برگزار خواهند شد. تمامی این دیدارها و حتی مرحله گروهی با توجه به شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته ورزشگاه و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شوند. زمان برگزاری دیدارهای یک‌چهارم و نیمه‌نهایی و همچنین محل برگزاری آنها به زودی با قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص خواهند شد.

حیدری و شیرزادی در میان بهترین مدافعان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا AFC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هادی زند از جابه‌جایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد و درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد