Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی دیدار برگشت مرحله پایانی لیگ برتر فوتسال ایران جمعه ششم تیرماه در تبریز برگزار می‌شود.

این بازی که قرار بود در روزهای پایانی سال گذشته برگزار شود به دلیل شرایط کرونایی به سال جدید منتقل و موجب شد تا سرنوشت قهرمان این فصل از زمستان به تابستان کشیده شود.

در دیدار رفت، تیم گیتی پسند در اصفهان پذیرای مس سونگون بود که این بازی حساس و نفس گیر با نتیجه 4 بر 3 به سود مسی ها به پایان رسید و این تیم توانست گام بلندی در راه قهرمانی لیگ برتر فوتسال و هتریک در قهرمانی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع عنوان قهرمانی برای رسیدن به مرحله پایانی این فصل، در دور مقدماتی موفق به کسب 19 برد و  سه تساوی و متحمل چهار شکست شدند و در مرحله یک چهارم نهایی از سد حفاری اهواز گذشته و در مرحله نیمه پایانی نیز موفق به شکست ستارگان ورامین شده و راهی بازی پایانی شدند.

گیتی پسند اصفهان نیز که در سال‌های اخیر همواره رقیب جدی و سر سخت نماینده آذربایجان بودند، برای راه یابی به مرحله فینال 15 برد، 9 تساوی و دو باخت کسب کرده بود و در مرحله حذفی نیز ابتدا موفق به شکست سوهان محمد سیما قم شده و سپس تیم سن ایچ ساوه را شکست داده است.

مس سونگون تاکنون موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در سال های 96 و 97 ، یک عنوان نائب قهرمانی در سال  94 و دو عنوان سومی در سال های 93 و 95 شده است و امسال در اندیشه هتریک قهرمانی است که برای رسیدن به این هدف رقیب سرختی بنام گیتی پسند اصفهان را سد راه خود می بیند که تا کنون دو عنوان قهرمانی در سال های 91 و 95 و چهار عنوان نائب قهرمانی در سال های 89، 90، 92 و 93 کسب کرده است.


فرهاد فخیم با 18 و مرتضی عزتی با 14 گل زده امید های اصلی مس سونگون برای گلزنی در این دیدار هستند که افضل حساب ویژه ای روی این بازیکنان باز کرده است


در طرف مقابل نیز مهدی جاوید با 26 گل زده خطرناک ترین مهره گیتی پسند به شما می رود که می تواند مانع هت ریک مسی ها شود.


گفتنی است، دیدار برگشت شاگردان حمید بی‌غم و علی افضل، روز جمعه هفته آینده(ششم تیرماه) در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود که در صورت برتری مس، این تیم برای سومین سال پیاپی به قهرمانی دست پیدا می‌کند و در شرایطی که گیتی‌پسند موفق به برتری شود، بازیِ سوم تیم قهرمان را تعیین خواهد کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتسال تیم فوتسال مس سونگون قهرمانی در سال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان و دامداران
  • هشدار نارنجی به کشاورزان؛ غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • هشدار نارنجی به کشاورزان؛ گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • هشدار نارنجی هواشناسی به چند استان
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان