Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات هندبال خوزستان با اشاره به اقدام ارزشمند مدیرکل آموزش و پرورش در برگزاری جلسه ای به منظور پیگیری موضوع استعداد یابی ورزش هندبال در مدارس خوزستان، گفت: اهتمام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر توسعه استعداد یابی ورزش دانش آموزی، ارزشمند، قابل تقدیر و مایه دلگرمی است.

سروش کجبافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: با توجه به درخواست هیات هندبال خوزستان برای برگزاری نشستی در خصوص همکاری این هیات و آموزش و پرورش خوزستان در امر استعدادیابی این رشته مقام آور، نشست با دعوت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در محل دفتر ایشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او گفت: از توجه ویژه آقای کورش مودت مدیرکل ورزش دوست آموزش و پرورش خوزستان تشکر می کنم که در اولین فرصت بعد از درخواست ما جلسه مورد نظر برگزار شد که نشان از اهتمام ویژه این مدیر به امر ورزش دارد و امیدوار هستیم این گونه اقدامات الگویی برای دیگر مدیران در سطح استان شود.

رییس هیات هندبال استان خوزستان با اشاره به خروجی این نشست افزود: مطالب مهمی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد در هفته‌های آتی جلسه‌ای تخصصی بین هیات هندبال و معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان در خصوص استعدادیابی هندبال دانش آموزی برگزار شود.

کجبافی بیان کرد: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بر توسعه ورزش دانش آموزی و امر استعدادیابی تاکید ویژه ای داشتند و در این راستا رهنمودها و نکات مهمی را برای توسعه این ورزش المپیکی بیان نمودند که قطعا توجه به این نکات موجب پیشرفت هر چه بهتر هندبال خوزستان خواهد شد.

رییس هیات هندبال خوزستان در پایان اضافه کرد: این گونه اقدامات و توجه به ورزش در آموزش و پرورش موجب رشد و شکوفایی ورزش استان و کشور و ایجاد امید و نشاط در نوجوانان و جوانان خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خوزستان هیات هندبال خوزستان آموزش و پرورش خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش هندبال خوزستان هیات هندبال دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است