Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شرکت ایران خودرو با کامیون خاور در کیلومتر ۲۰ جاده نیشابور- مشهد یک تن کشته و ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور، ‌جانشین فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: ‌شب گذشته در این حادثه اتوبوس سرویس کارکنان ایران خودرو با 39 سرنشین بر اثر برخورد با خاور واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احسان بخش افزود: در این حادثه یک تن از سرنشینان اتوبوس به علت شدت جراحت وارده در صحنه حادثه فوت کرد.

وی گفت: علت این حادثه بی توجهی به جلو از سوی راننده اتوبوس بوده است.

همچنین  فرمانده پلیس راه شهرستان نیشابور گفت : حدود ساعت 23 شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در مسیر نیشابور به سمت شهرک صنعتی بینالود در حرکت بود که در محدوده شهر خرو با یک دستگاه خاور که در همین مسیر در حرکت بود برخورد که پس از این حادثه هر دو خودرو از مسیر خود منحرف و واژگون می گردند.

سرهنگ علی اکبر عرفانی مهر افزود : متاسفانه یک نفر از مسافران اتوبوس در محل حادثه فوت و مصدومان دیگر این حادثه توسط عوامل امدادی اورژانس و هلال احمر به بیمارستان های 22 بهمن و حکیم شهر ستان نیشابور منتقل که تنها 5 نفر از مصدومان که دچار شکستگی شده بودند بستری و سایر مصدومان بصورت سرپایی درمان و از بیمارستان ها ترخیص شدند.

با اعلام این حادثه 6 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 نیشابور، یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 مشهد، دو دستگاه آمبولانس هلال احمر و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین