Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در این کمپین مشترک، ورزشکاران المپیکی می‌توانند پیام‌های سلامتی و بهداشتی عمومی خود را برای آگاه سازی جوامع انتشار دهند تا از طریق یک حرکت انگیزشی برای تغییر سبک زندگی مردم در شیوع کرونا، زمینه ساز کنترل و مهار کووید۱۹ باشند.‌

بر اساس بیانیه کمیته بین المللی المپیک، شیوع گسترش ویروس کرونا در اقصی نقاط جهان چالش‌هایی را ایجاد کرده است که مبارزه و غلبه بر آن نیازمند پشتکار و استقامت خواهد بود که در این راستا ورزشکاران المپیکی می‌توانند پیام آوران سلامت و حفظ شرایط آمادگی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک با تاکید بر اهمیت ورزش برای نجات زندگی افراد، ابراز امیدواری کرد تا کمیته بین المللی المپیک در همکاری با سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل گامی دیگر در مسیر سلامت افراد بردارد.

کد خبر 4957059

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته بین المللی المپیک کمیته ملی المپیک ویروس کرونا سازمان جهانی بهداشت تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون فوتبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتسال ایران اتحادیه جهانی کشتی تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس کمیته بین المللی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در حال حاضر یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های انگلیسی است و قرار است پول بیشتری را به درآمد کلان خود اضافه کند.

ستاره 28 ساله منچستر سیتی پس از امضای قراردادی هفت رقمی پپسی، اولین تصویر از کمپین تبلیغاتی خود با این شرکت نوشیدنی را به نمایش گذاشت.

به گزارش سان، گریلیش که در سال 2022 با قرارداد 120 میلیون یورویی به سیتی پیوست، در کنار وینی جونز، یک بازیگر در نقش فوتبالیست، فیلمبرداری این کمپین را انجام داده است.

این جدیدترین معامله با برندی پردرآمد برای این ورزشکار است که قبلاً با پوما، یک برند آلمانی پوشاک ورزشی، قراردادی حدود 12 میلیون یورو امضا کرده بود. مهاجمی که با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان و جام حذفی شد، همچنین سفیر برند گوچی است.

یک منبع در ماه فوریه به نشریه سان گفت:"جک بعد از امضای با پپسی، یک میلیون دلار دیگر به دست می‌آورد. او در این کمپین تبلیغاتی با وینی جونز همکاری می‌کند."

گریلیش و جونز بخش‌های مرتبط با خود را برای این تبلیغ فیلمبرداری کرده‌اند و قرار است مدتی بعد این ویدیو منتشر شود. این ستاره انگلیسی با به اشتراک گذاشتن تصاویرش در رسانه‌های اجتماعی، نوشت:"از پیوستن به تیم پپسی (اموجی آتش و توپ فوتبال) هیجان زده‌ام."

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • برای حفظ سلامتی روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم؟