Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در راستای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و هنری بین جهاددانشگاهی و میراث فرهنگی قاین خبر داد.

حمید مرادی در گفت‌وگو با ایسنا از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و هنری بین جهاددانشگاهی و میراث فرهنگی قاین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و هنری مشترک در سطح  شهرستان قائنات خبر داد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌ها و سمینار در راستای اهداف تفاهم‌نامه، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان براساس اعلام نیاز اداره و ارائه خدمات نیازسنجی طرح‌های پژوهشی توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان از تعهدات جهاددانشگاهی در این تفاهم‌نامه است.

مرادی ادامه داد: همکاری ویژه خبرگزاری ایسنا و ایکنا با میراث فرهنگی، برگزاری تورهای گردشگری دانشجویی برای بازدید از اماکن تاریخی، آثار باستانی و معادن استان، توجه به موضوع گردشگری دانشجویان وابسته به جهاددانشگاهی، معرفی میراث طبیعی به صورت خاص در زمینه خراسان گردی، برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون صنعت گردشگری شهرستان قاین و انجام طرح‌های پژوهشی با موضوع گردشگری و چشم‌انداز صنعت گردشگری در خراسان جنوبی و سطح شهرستان قائنات از دیگر تعهدات جهاددانشگاهی استان در این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: شناسایی نیازها و اولویت‌های پژوهشی اداره و اعلام آن به جهاددانشگاهی برای اجرا در قالب قرارداد، اعلام آموزش‌های مورد نیاز کارکنان به جهاددانشگاهی، استفاده دانشجویان  از موزه‌ها و اماکن فرهنگی در قالب اردوی یک روزه، در اختیار گذاشتن فضایی برای فرهنگسرا بابت فعالیت‌های فرهنگی و هنری مورد نیاز جامعه در صورت امکان و همکاری در اجرای برنامه‌های اعلام شده از سوی جهاددانشگاهی در قالب تفاهم‌نامه از تعهدات میراث فرهنگی قاین است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: میراث فرهنگی قاین طبق این تفاهم‌نامه متعهد شده است برنامه‌های مشترک ادبی، هنری و قرآنی در فضای منطقه گردشگری بوذرجمهر قاینی و سایر اماکن را برگزار و با مرکز گردشگری دانشجویان ایران(وابسته به جهاددانشگاهی) در برگزاری تورهای گردشگری دانشجویی همکاری و مساعدت داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جهاد دانشگاهی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی میراث فرهنگی قاین تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی