Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: همچنین ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد افزایش تردد در محورهای برون شهری داشته‌ایم و پرترددترین محورها طی ۲۴ ساعت گذشته به شرح ذیل هستند:

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۳۶۶۶۰

۲

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۲۷۴۷۴

۳

آزادراه تهران - کرج

البرز

۱۲۷۱۳۵

کد خبر 4957047 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت راهها وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی سیدابراهیم رئیسی آتش سوزی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران اکبر طبری بازنشستگان غلامحسین محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا کلاک و در آزادراه کرج - تهران از پل کلاک تا گرمدره کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901593

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس