Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدر اسیون فوتبال آسیا برای تیم هایی که با بهانه کرونا قصد انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، خط و نشان کشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال کناره گیری برخی از باشگاه ها از حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC برای باشگاه ها خط و نشان کشید و اعلام کرد در صورت کناره گیری تیمی از ادامه لیگ قهرمانان آسیا 2020 باید عواقب سنگینش را بپذیرد. هر تیمی در صورت انصراف از لیگ قهرمانان باید غرامت میلیون دلاری پرداخت کند و به مدت 2 سال از حضور در این رقابت ها محروم خواهد شد.

گزارش حاکی از آن است که کنفدراسیون فوتبال  آسیا قصد دارد ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به صورت متمرکز در نیمه دوم ماه سپتامبر(اواخر شهریور) برگزار کند.

داتو، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در زمینه خبر داد هیچ تیمی تاکنون درخواست انصراف از لیگ قهرمانان نداده است. هر تیمی که بخواهد از حضور در این مسابقات انصراف دهد باید طبق قانون جریمه و محروم شود.

انتهای پیام/h

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه برای تیم ها لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد

مهلت زمانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت به‌مدت یک‌هفته آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند