Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین پرسپولیس خود را "بهترین و موفق‌ترین مربی رده باشگاهی و ملی در تاریخ فوتبال ایران" می‌داند.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت پرونده خود و باشگاه پرسپولیس به صحبت پرداخت. او با بیان اینکه بهترین مربی رده ملی و باشگاهی در فوتبال ایران بود، عنوان کرد که نمی‌داند چرا مطالباتش پرداخت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گفت‌وگو با برانکو ایوانکوویچ می‌خوانید:

* پرسپولیس‌ برای پرونده شما به CAS اعتراض کرده است. هواداران به خاطر این مسأله نگران آینده هستند. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

می‌دانم که پرسپولیس‌ به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده و ما منتظر رای دادگاه CAS هستیم که تشخیص بدهند حق با کدام طرف است.

بیشتر بخوانید:

برانکو: ۳ خط تشکر نکردند، ولی ۱۳۰۰ صفحه علیه من نوشته‌اند!

* شما قهرمانی‌های متعدد برای پرسپولیس کسب کردید و از اینکه این باشگاه مطالبات شما را پرداخت نکرد، هواداران پرسپولیس ناراحت هستند چرا که شاید به خاطر این موضوع، باشگاه با خطر روبرو شود. نظر شما درباره این مسائله چیست؟

از همه چیز اطلاع دارم. ما توانستیم نتایج فوق‌العاده با پرسپولیس بگیریم. من موفق‌ترین مربی ملی و باشگاهی در فوتبال ایران هستم اما نمی‌دانم چرا مطالباتم پرداخت نمی‌شود. درباره این موضوع، آنها (مدیران باشگاه پرسپولیس) باید تصمیم بگیرند. با این حال از طریق رسانه شما به هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران سلام می‌گویم. آن‌ها بهترین هواداران در جهان هستند.

* با وجود شکایت به CAS مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که مطالبات شما را پرداخت می‌کنند. به نظر می‌رسد این رفتارها بیشتر برای خریدن زمان است. آیا برای پرداخت مطالبات شما اقدامی عملی صورت گرفته است؟

در حال حاضر باید منتظر رای دادگاه CAS باشیم. واقعا نمی‌دانم آنها (مدیران باشگاه پرسپولیس) چرا نمی‌خواهند مطالبات من را پرداخت کنند. این مسائل مهم نیست. فقط می‌خواهم به هواداران فوتبال ایران سلام بگویم و به آن‌ها پیام شادباش بدهم.

* بعد از جدایی ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران، برخی‌ها منتظر حضور شما روی نیمکت تیم ملی بودند، با این‌ حال درگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی شد. این انتخاب بسیار شوکه کننده بود.

تیم ملی ایران الان سرمربی دارد. شما چرا فکر می‌کنید ویلموتس از اسکوچیچ بهتر است؟ اسکوچیچ سرمربی خوبی است و قطعا نتایج خوبی با تیم ملی فوتبال ایران خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم تیم فوتبال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تیم ملی باشگاه پرسپولیس فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه‌های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

257 251

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901169

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود