Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جوان و آینده‌دار نساجی مازندران ظرف دو، سه روز آینده پای خود را به تیغ جراحان می‌سپارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احسان قهاری، مدافع جوان نساجی که از او به‌عنوان یکی از پدیده‌های لیگ برتر یاد می‌شد و در دیدار با نیروی زمینی از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد، ظرف دو، سه روز آینده به زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جراحی قهاری، این بازیکن نیز مدت‌ها از میادین فوتبال دور خواهد بود و به این ترتیب نساجی مازندران هم مثل استقلال، پرسپولیس و سایپا، که طی روزهای اخیر برخی بازیکنان‌شان با پارگی رباط صلیبی مواجه شده‌اند، یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

خبر دیگر از نساجی مازندران اعلام جدایی مهرداد کفشگری، هافبک اسبق پرسپولیس، به صورت مجازی از این تیم است. ظاهراً کفشگری به دلیل اینکه کادر فنی این تیم در بازی‌های دوستانه از وی استفاده چندانی نکرده است عطای کار را به لقایش بخشید و در صفحه مجازی خود اعلام کرد از این تیم جدا خواهد شد. البته برخی هم مشکلات او و برخی بازیکنان دیگر با محمدمهدی نظری، مهاجم شیرازی نساجی مازندران، را دلیل جدایی این هافبک بومی می‌دانند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهرداد کفشگری نساجی مازندران نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز چهارشنبه ۱۲ تا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، هواشناسی مازندران اعلام کرد: آسمان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران روز جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان استان در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی، نیمه ابری از اواخر روز ابری به تدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق؛ در سایر نقاط استان، هوا نیمه ابری از شب ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق را خواهیم داشت.

اما در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت آسمان استان ابری و نسبتاً خنک با رگبار پراکنده و وزش باد، از بعدازظهر با کاهش ناپایداری هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و از دوشنبه شب در ارتفاعات غربی با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود