Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مشتاق عشق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استخرهای سرپوشیده با رعایت فاصله مجاز مطابق با دستورالعمل صادره از وزارت بهداشت و درمان و با ۵۰ درصد ظرفیت باید فعالیت کنند.

وی با بیان این که انجام ماساژ و استفاده از جکوزی و سونای مرطوب ممنوع است ادامه داد: میزان کلر آزاد باقیمانده در استخرها باید تا حداکثر میزان قابل تحمل یعنی ۳ PPM و PH هم بین ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ تا ۷.۶ باشد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: بدیهی است قبل از شروع فعالیت باید از مرکز بهداشت شهرستان و دفاتر خدمات سلامت استعلام لازم به عمل آید.

حدود ۱۵۰ استخر سرپوشیده، روباز خصوصی و دولتی در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد دست کم ۹۵ استخر در مشهد قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۰۹ هزار و ۹۷۰ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۹ هزار و ۸۶۳ نفر را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۱۶۹ هزار و ۱۶۰ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان ۹ میلیون و ۹۸ هزار و ۵۹۶ نفر را بیمار کرده و جان ۴۷۴ هزار و ۴۶۷ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. چهار میلیون و ۹۴۰ هزار و ۲۹۸ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان تاکنون درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با دو میلیون و۳۸۸ هزار و ۲۲۵ بیمار کرونا و ۱۲۲ هزار و ۶۱۱ قربانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب کشورهای برزیل، روسیه، هند و انگلستان قرار گرفته‌اند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ایران در جدول شمار مبتلایان و قربانیان بیماری جهانگیر کرونا جایگاه دهم را در جهان دارد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد واترپلو پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد واترپلو ویروس کرونا مشهد واترپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت:در راستای صیانت از ایمنی غذایی و بهداشت عمومی اتاق غیر مجاز کشتار دام در نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان کشف و از فعالیت آن جلوگیری شد.

سیدمحمد قریشی افزود:در پی بازرسی های کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از یک مکان مخفی، غیرمجاز و غیر بهداشتی کشتار دام، یک لاشه دام کشتار غیر مجاز کشف شد که با زیر نظر قرار دادن محل مذکور یک قصاب متخلف که به صورت مخفیانه اقدام به کشتار غیر مجاز دام کرده بود شناسایی و به مقام قضایی معرفی و از فعالیت متخلف جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۵ پرونده تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان تشکیل شده است افزود: پرونده ها درحال بررسی است و به زودی احکام آنها صادر می شود.

دیگر خبرها

  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • باران در راه خراسان رضوی
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد