Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@17:47:11 GMT

وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۷۰۸۳

وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود

وبینار اتحادیه جهانی کشتی با تدریس ابراهیم چی‌چی اوغلو از کشور ترکیه به مدت یک ساعت برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون کشتی، این وبینار برای داوران سراسر دنیا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد که داوران ایرانی در رده‌های ملی و بین‌المللی هم شرکت داشتند.

ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور در این خصوص گفت: در اوایل ماه جولای آزمون دیگری در سیستم کاهوت توسط کمیته داوران دنیا تهیه خواهد شد و همچنین از اوایل سپتامبر هر ماه وبینار برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد موارد مطرح شده در این وبینار تصریح کرد: در این وبینار (سمینار اینترنتی) راجع به شرایط خاک و کنترل در کشتی که حتماً می‌بایست این ۲ شرایط با هم وجود داشته باشد تا به کشتی‌گیر ۲ امتیاز تعلق گیرد و با نشان دادن اسلایدهایی توضیح داده شد.

فروتن اظهار کرد: نکته جالب این وبینار نشان دادن اسلاید کشتی رضا یزدانی در مصاف با گازیموف در المپیک ریو بود و شرایط به‌گونه‌ای بود که ۲ نمره برای یزدانی باید در نظر گرفته می‌شد که این اتفاق نیفتاد. در این وبینار راجع به فن سر و ته یکی هم توضیحاتی داده شد که باید حتماً از بغل باشد و مجری باید به‌صورت کامل حریف را در اختیار داشته باشد و اجرای فن حتماً در حالت خاک باشد تا دو امتیاز به مهاجم تعلق بگیرد.

همچنین راجع به ستون کردن دست و نشستن روی کعب و نمره داشتن در حالت پارتر پوزیشن توضیحاتی داده شد. در این حالت می‌بایست اجرا دارای ۲ شرط ستون کردن دست و زاویه پشت حریف کمتر از ۹۰ درجه باشد و در این رابطه نیز توضیح داده شد که اگر در این حالت ۲ نمره به خاطر خاک داده شد و کشتی‌گیر مدافع در ادامه به پل رفت نمره‌ی اضافه‌ای به آن داده نشود، در واقع ادامه فن هست.

فروتن گفت: در انتهای این کارگاه آموزشی تعدادی اسلاید به‌صورت امتحان آموزشی به نمایش گذاشته شد و داوران در این آزمون مجازی شرکت کرده و پاسخ نیز در همان لحظه به مخاطبین ارائه می‌شد.

قرار است روز پنجشنبه هفته جاری این کلاس‌ها با تدریس آنتونیو سیلوستری رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی از کشور آلمان با موضوع شاخص‌های کشتی گرفتن فعال و شاخص‌های فعال نبودن کشتی گیران ادامه داشته باشد.

بیشترین شرکت‌کننده در این وبینار از قاره‌های اروپا و آسیا بودند.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: کشتی رضا یزدانی اتحادیه جهانی کشتی رئیس کمیسیون داوران کشتی ناصر فروتن داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

به گزارش العربیه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900763

دیگر خبرها

  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود