Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفری با تاکید بر پیروی از سیره اهل بیت(ع) گفت: دهه کرامت فرصتی ناب برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت است.

«محمدمهدی مظفری» با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دهه کرامت که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می پیچد، فرصتی ناب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر پیروی از سیره اهل بیت(ع) تصریح کرد: باید سيره اين بزرگواران را الگوی خود قرار داده و در اين مسير گام برداريم.

 

وی با بیان اینکه نخستين روز از ماه ذی‌القعده مصادف است با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) كه روز دختر نامگذاری شده است افزود:‌ دختران ايران اسلامی باید از منبع عظيم آموزه‌های گرانقدر حضرت معصومه (س) دختر امام موسی كاظم(ع) و خواهر بزرگوار امام رضا(ع) بهره مند شوند.

 

مظفری در پایان با بیان اینکه اهل بیت(ع) بهترین الگوی برای جوامع بشری هستند از عموم مردم به‌ویژه دختران شهرستان رضوانشهر خواست تا با الگو قراردادن حضرت معصومه(س) در زندگی، خود را از گزند توطئه‌های دشمن مصون سازند.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: تکریم اهل بیت دهه کرامت حضرت معصومه دهه کرامت اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، نشست هم اندیشی در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم، به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت یزد، گفت: آموزش و پرورش، بعد از نهاد خانواده مهمترین و مقدس ترین نهاد در کشور است.

وی در ادامه به جایگاه و مقام رفیع معلمین در دین مبین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.

فاطمی با بیان اینکه تکریم مقام معلمین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تکریم معلمین نباید منحصر به یک هفته خاص باشد بلکه اوج آن باید در این هفته باشد.

استاندار یزد در ادامه به ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم اشاره و بر برگزاری این برنامه ها در شان جامعه فرهنگیان و به بهترین نحو ممکن تاکید کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228789 برچسب‌ها استان یزد دانشگاه فرهنگیان آموزش و پروش وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود