Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: عقب‌ماندگی‌ها از تقویم آموزشی قطعا نیاز به جبران دارد، بر همین اساس از وزرات خانه علوم و اموزش و پرورش دعوت می‌شود تا در این باره گزارش ارائه کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم درباره دستور رئیس جمهور برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریورماه، گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی پیش از شیوع ویروس کرونا هم مطرح بود و عقب ماندگی‌ها آموزشی موجب شد که در این باره تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر اقدامی در راستای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد، تصریح کرد: جان و سلامت دانشجویان، دانش آموزان، معلمان و اساتید و کادر دانشگاهی مهم‌ترین مسئله برای ما است.

وی با تأکید بر اینکه عقب ماندگی‌ها از تقویم آموزشی قطعا نیاز به جبران دارد؛ اظهار کرد: بر همین اساس از وزرای آموزش و پرورش و علوم در نخستین نشست کمیسیون آموزش دعوت به عمل خواهد آمد تا درباره برنامه‌های خود در رابطه با جبران تقویم آموزشی کشور گزارش ارائه کنند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه تصمیم‌گیری در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیاز به بررسی کارشناسی دارد؛ خاطرنشان کرد: مجلس زمانی در این تصمیم مداخله خواهد کرد که تصمیمات در این زمینه به حوزه آموزش کشور، لطمه وارد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تقویم آموزشی کمیسیون آموزش عقب ماندگی ها تقویم آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور