Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سخنگوی کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه تاجگردون گفت در جلسه روز گذشته که اعتبارنامه بازهم تایید شد برخی اعضا غایب بودند.

حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق اعتبارنامه تاجگردون در بخشی از گفتگو  از جزئیات این جلسه تایید اعتبارنامه تاجگردون در این کمیسیون روایت کرد و گفت: نمایندگان حاضر در کمیسیون تحقیق با حجم بالایی از اسناد معترضان و شخص آقای تاجگردون مواجه شده بودند که مجموعه اسناد ارائه شده به بیش از هزار صفحه می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نماینده مجلس گفت: بسیاری از اسناد ارائه شده در این مدت زمان قابلیت «راستی آزمایی» نداشتند. برای مثال تنها در یک مورد به چندین شرکت اشاره شده بود که به آقای تاجگردون نسبت داده بودند. واقعیت این است که چگونه می‌توان همین مورد ادعایی را به صورت موردی بررسی کرده و نتیجه آن را در عرض ۱۵ روز به تجمیع رساند.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم کمیسیون قرار بود ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی کمیته تحقیق فعالیت کنند، گفت: که از همان ابتدا دو نفر وارد این موضوع نشدند و عملا کار توسط ۳ نفر پیش رفت یعنی آقایان «میر تاج‌الدینی»، «کاظمی» و بنده(حجت الله فیروزی).

فیروزی ادامه داد: برای رأی گیری در خصوص اعتبارنامه آقای تاجگردون ۱۲ نفر در کمیسیون حاضر بودند. ۳ نفر از از اعضا نیز به دلیل حضور در حوزه‌های انتخابیه خود غیبت داشتند. رأی گیری به صورت مخفی برگزار شد و حاضرین بنا را بر این گذاشتند که تعداد آرا اطلاع‌رسانی نشود، زیرا این احتمال وجود دارد که بر تصمیم گیری سایر همکاران در صحن تاثیر بگذارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد اعتبارنامه تاجگردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان دورتموند بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به بازی فینال باز مانده باشد.

اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد این بود که شوت بازیکنان پاری سن ژرمن مانند بازی رفت بارها به تیرک دروازه برخورد کرد تا آنها مجموعا با چهار تیرک در بازی برگشت و دو تیرک در بازی رفت، در دیدار برابر دورتموند در این مرحله شش بار تیرک دروازه حریف را لرزانده باشند و تعداد ضرباتی که در این رقابت‌ها به تیرک زدند به عدد 14 برسد.

این یعنی آنها پنج بار بیشتر از منچسترسیتی که سال گذشته در 10 بازی 9 بار به تیرک زده بود این بدشانسی را تجربه کنند و آمارشان دو برابر بایرن مونیخ، دیگر تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی، است که با یک بازی کمتر هفت بار به تیرک زده است.

یکی از نکات جالب اینجاست که پس از فصل 04-2003 تا به حال هیچ تیمی چنین آماری را به ثبت نرسانده بود. نزدیک‌ترین آمار به این تیم، بارسلونا در فصل 12-2011 است که یازده بار به تیرک حریفان زده بود.

اما باید این نکته را در نظر بگیریم که این آمار از سوی سایت داده و تحلیل اوپتا منتظر شده که شرایط بررسی دیدارهای انجام شده پیش از سال 2003 در لیگ قهرمانان را نداشته است و ممکن است که تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان یا حتی جام باشگاه‌های اروپا بیشتر از این تعداد هم آماری را به ثبت رسانده باشد.

پاری سن ژرمن در این بازی مجموعا 30 شوت به سمت چهارچوب حریف زد اما نتوانست حتی یک بار دروازه دورتموند را باز کند و در نهایت از مرحله نیمه نهایی حذف شد  که این تعداد یکی از رکوردهای این تیم به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • اصلاح ۴۴ نقطه از گره‌های ترافیکی مشهد تا پایان سال جاری
  • آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • توافق کمیسیون اقتصادی مجلس با «مخبر» برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو
  • ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد
  • سندهای به روز شده رفسنجان به دست مردم بومی قشم رسید
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد