Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@21:33:34 GMT

یک توئیت دیگر ترامپ سانسور شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۷۵۸۵

یک توئیت دیگر ترامپ سانسور شد

توئیتر در ادامه اختلافات خود با رئیس‌جمهور آمریکا، یک پیام دیگر ترامپ را به دلیل «ترویج خشونت» و «نقض قوانین» سانسور و پنهان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، توئیتر دیشب اعلام کرد که یک توئیت دیگر رئیس جمهور آمریکا را که در آن معترضان آمریکایی به قتل «جرج فلوید» را تهدید کرده بود، سانسور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توئیتر این پیام ترامپ را «ترویج خشونت» خواند و تاکید کرد که «این توئیت قواعد توئیتر را به دلیل ترویج خشونت نقض می‌کند».   پس از این اقدام توئیتر، پیام ترامپ در بخش سانسور شده حساب کاربری وی نمایش داده نمی‌شود.   اختلافات رئیس‌جمهور آمریکا با شرکت توئیتر پس از آن بالا گرفته که ترامپ اخیرا این رسانه اجتماعی را به دخالت در روند انتخاباتی 2020 متهم کرده است.   ترامپ ماه گذشته یک فرمان اجرایی را امضا کرد که به موجب آن، برخی حمایت‌های قانونی و حقوقی از این شرکت‌ لغو می‌شود.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی

به گزارش صدای ایران از آنادولی،​​​​​​​فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد درباره فلسطین گفت در برابر مداخله شدید پلیس به اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا وحشت‌زده شده است.

آلبانزه در حساب ایکس خود با باز نشر تصاویر مربوط به مداخله شدید پلیس علیه دانشجویان حامی فلسطین با اشاره به اینکه مقابله پلیس با اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا که علیه یک نسل‌کشی توسط یک کشور خارجی صورت می‌گیرد، بسیار وحشت‌زده شده است، تاکید کرد که این وضعیت تا آنجا که ممکن است یک واقعیت بد است.

این گزارشگر با اشاره به اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید در امان باشند، گفت: "اجازه دهید نسل‌کشی (در غزه) پایان یابد. عدالت و عقل حاکم شود.

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • بازداشت ۲ هزار نفر از معترضان حامی فلسطین در آمریکا
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا