Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی امروز پایان می یابد، اظهار کرد: مهلت ثبت نام در این آزمون تا پایان خرداد ماه بود که به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام و انتخاب رشته نشده بودند تا پایان امروز چهارم تیرماه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متقاضیان در مهلت باقی مانده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون و اصلاحیه‌‌های اطلاعیه ۲۵ خرداد ۹۹ به پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند تا پایان امروز نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت ‌نامی و کد رشته محل‌ های انتخابی خود اقدام کنند.

ثبت نام بیش از ۴۵ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی

زرین آمیزی بیان کرد: تا صبح امروز (چهار شنبه، ۴ تیر) تعداد ۵ هزار و ۸۸۲ داوطلب جدید در این آزمون ثبت نام کرده اند و تعداد کل ثبت نام کنندگان به ۴۵ هزار و ۴۶۱ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید

کنکور در زمان مشخص حتی در شهر‌های قرمز برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ظرفیت پذیرش در کدرشته‌های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹، تعداد ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر در ۵ هزار و ۲۷۴ کد رشته محل است. آزمون رشته‌ های با آزمون دوره‌ های کاردانی به کارشناسی جمعه، ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد.

او  در پایان گفت:  آزمون رشته‌ های با آزمون دوره‌ های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته نیز جمعه، ۱۴ شهریور برگزار می ‌شود.

نکات مهم

داوطلبان توجه کنند ثبت نام وقتی تکمیل می‌شود که شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) است و داوطلب در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه سازمان سنجش آموزش کشور، باید مبلغ ۴۶ هزار و ۶۰۰ تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کند.

داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیر انتفاعی باید سریال ۹ رقمی علاقه‌مندی به رشته‌های غیر انتفاعی را به مبلغ ۹۳ هزار ریال (۹ هزار و ۳۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کارشناسی ناپیوسته آزمون کاردانی به کارشناسی کاردانی به کارشناسی سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی گفت:  دیروز و امروز تعداد ۱۴۹۰۰ داوطلب در تمامی گروه‌های آزمونی نوبت اول کنکور سراسری، در استان خراسان جنوبی به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد ۶۳۵۴ داوطلب در دانشگاه بیرجند در آزمون شرکت کردند.

. لامعی با بیان اینکه  این آزمون در ۱۰ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: صبح امروز در آخرین روز از برگزاری کنکور سراسری، گروه علوم تجربی با 5 هزار و 638 داوطلب در استان همزمان با سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند که 2 هزار و 757 نفر در دانشگاه بیرجند به رقابت پرداختند.

وی از سهم 68.53 درصدی خانمها  و سهم 31.46 درصدی آقایان خراسان جنوبی در آزمون گروه علوم تجربی نیز خبرداد.

رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی درخصوص جاماندگان از کنکور که بخاطر سیل نتوانستند دراین آزمون شرکت کنند گفت: در حال تهیه گزارش و نامه ای برای سازمان سنجش هستیم اما آنچه مسلم است تکرار آزمون در دو هفته دیگر خواهد بود که دراین مدت اطلاع رسانی از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد و احتمالا در هفته سوم آزمون برگزار می شود که باید داوطلبان جامانده از کنکور این اخبار را از طریق سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه بیرجند پیگیری کنند. 

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی