Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تشکیل ۴ کمیته تخصصی در این کمیسیون خبر داد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

احمد حسین‌فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از تشکیل 4 کمیته تخصصی در این کمیسیون خبر داد و گفت: کمیته‌‌های  آموزش تربیت اسلامی، آموزش عالی، آموزش و پرورش و آموزش غیر انتفاعی در کمیسیون آموزش تشکیل شده که پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌‌های انتخابیه، رؤسای آنها تعیین می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده میانه مطرح کرد:2 اولویت کمیسیون آموزش مجلس درباره فرهنگیانرئیس کمیسیون آموزش مجلس: مدارک تحصیلی نامعتبر حاصل نظارت ضعیف وزارت علوم استنادری و زاهدی کاندیداهای ریاست کمیسیون آموزش مجلس/ تغییر یا ادامه راه گذشته؟بررسی مشکلات سامانه "شاد" با حضور حاجی‌میرزایی در کمیسیون آموزش

وی تصریح کرد: رویکرد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دوره یازدهم مجلس برپایه تقویت زیرساخت‌های آموزشی استوار است و جلساتی نیز با معاونان وزارت علوم خواهیم داشت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین نسبت به فراهم نبودن زیرساخت‌های آموزش مجازی برای همه دانش‌آموزان در شرایط شیوع بیماری کرونا انتقاد و در پایان خاطرنشان کرد: باید شرایطی از سوی آموزش و پرورش برای همه دانش‌آموزان در سطوح مختلف کشور جهت بهره‌گیری از امکانات آموزش مجازی در شرایط بیماری کرونا فراهم شود.

انتهای پیام/  

 

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا نمایندگان مجلس مجلس کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیسیون های مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا نمایندگان مجلس مجلس کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیسیون های مجلس ویروس کرونا نمایندگان مجلس مجلس کمیسیون آموزش و تحقیقات کمیسیون های مجلس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی

در دیدار «محمدحسن حبیب ‌الله‌زاده»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با خانم «زهرا زومروت سلجوق»، مدیرکل سازمان آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی پیرامون توسعه همکاری‌ها میان ایران با این سازمان گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

 به گزارش ایسنا ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به اهمیت استفاده از نتایج تحقیقات این مرکز و تبادل و انتقال تجربیات کشورهای اسلامی در حوزه‌های مربوطه، خواستار افزایش همکاری‌ها و بهره‌ مندی بیشتر کشورمان از خدمات این نهاد سازمان همکاری اسلامی شد .

 وی همچنین بررسی امکان تعریف پروژه‌های مشترک با سازمان آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی و نیز مشارکت در پروژه‌های آن مرکز را از دیگر زمینه‌های افزایش همکاری‌ها دانست.

خانم زهرا سلجوق، مدیرکل سازمان آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی نیز با برشمردن برخی از زمینه‌های کاری آن مرکز در حوزه‌های مختلف، برای افزایش همکاری‌ها با کشورمان در زمینه‌های مورد نیاز، اعلام آمادگی کرد .

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های مرکز آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی، حوزه‌های فعالیت این سازمان را شامل طیف وسیعی از فعالیت‌ها با درخواست کشورهای عضو دانست و با اشاره به تجارب ارزشمند کشورمان در برخی از حوزه‌های فعالیت این مرکز بین المللی، آمادگی این نهاد برای  ارتقای همکاری و مناسبات کشورمان را اعلام کرد .

براساس این گزارش، مرکز آموزش و تحقیقات آماری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای اسلامی یکی از نهادهای تخصصی وابسته به سازمان همکاری اسلامی (OIC) است که بر اساس مصوبه هشتمین نشست وزرای امور خارجه سازمان کنفرانس اسلامی (طرابلس) تاسیس و از اول ژوئن ۱۹۷۸ فعالیت خود را در آنکارا آغاز کرد.

 مهمترین وظایف این نهاد جمع آوری، پردازش و انتشار آمار و اطلاعات اقتصادی - اجتماعی برای استفاده کشورهای عضو، مطالعه و ارزیابی تحولات اقتصادی و اجتماعی در کشورهای عضو به منظور ارتقای همکاری میان کشورهای اسلامی و نیز سازماندهی برنامه های آموزشی متناسب با نیازهای کشورهای عضو و اهداف کلی سازمان همکاری اسلامی  است .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود