Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از دانشگاه شهید ستاری گفت: سیاست عملی دانشگاه شهید ستاری بر افزایش مهارت دانشجویان و دانش عملی پایه ریزی شده و این از اولویت‌های این دانشگاه است.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری، از مراکز آموزشی، پژوهشی و کارگاه‌های ساخت تجهیزات دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بازدید کرد و نحوه آموزش دانشجویان این مرکز آموزشی را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه این بازدید در راستای مهارت افزایی دانشجویان و اهمیت به دانش عملی انجام شده است گفت: طبق سیاست‌های اعمال شده در امر آموزش و با همکاری اساتید و فرمانده دانشگاه شهید ستاری، سیاست عملی این مرکز آموزشی بر افزایش مهارت دانشجویان که از اولویت های این دانشگاه هست، پایه ریزی شده است و ما اهمیت زیادی برای دانش عملی نسبت به دانش نظری قائل هستیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم ضمن دیدار چهره به چهره با فرماندهان، مسئولان و دانشجویان، از دانشکده های جنگال، پهپاد، هوافضا، برق و کارگاه‌های آموزشی، مهارت‌افزایی بازدید و  نیازمندی‌های موجود را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید امیر سرتیپ دوم رودباری فرمانده دانشگاه هوایی و حجت الاسلام والمسلمین بنیادی رئیس عقیدتی سیاسی امیر سرتیپ نصیرزاده را همراهی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر سرتیپ نصیرزاده دانشگاه شهید ستاری دانشگاه شهید ستاری امیر سرتیپ دانش عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان

امیر سرتیپ دوم خاموشی با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت های این مرکز بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی