Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر سه‌شنبه به ریاست محسن رضایی دبیر مجمع تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص تحقق اهداف سیاست‌های کلی نظام، وزیر نفت گزارشی از اقدامات و برنامه های این وزارتخانه متناسب با بندهای مختلف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را به هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن زنگنه با اشاره به تاکیدات راهبردی مقام معظم رهبری و تکالیف مقرر در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، از اهتمام وزارت نفت بر تحقق کامل این اهداف خبر داد.

در این جلسه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با تاکید بر وظیفه بسیار مهمی که به منظور نظارت بر حسن اجرای سیاستهای کلی از سوی مقام معظم رهبری به هیئت عالی نظارت مجمع محول گردیده، هدف از ارزیابی عملکرد دستگاه های مسئول را کمک به بهبود جهت گیری ها و انطباق بیشتر مصوبات، قوانین و اقدامات با اهداف عالی سیاست های کلی نظام دانست./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجمع تشخیص محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام مجمع تشخیص مصلحت نظام عالی نظارت مجمع سیاست های کلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳