Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@09:51:17 GMT

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۸۲۶۷

ایلنا؛ فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور (پخش رنگ) و فروش محصولات بیش از 40 برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس، رنگ سحر، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، فرازپیشه، هادی، هاویلوکس، کاپارول، الوان، آرکو، جلاسنج و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. . فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان و حذف واسطه ها در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تاسیس گردیده است که به یاری حق خدمت رسان هرچه بهتر مشتریان گرامی باشیم.

این مجموعه با بیش از چند دهه تجربه با تیمی متشکل از متخصصین جوان در زمینه پخش رنگ گام های موثری برداشته و توانسته با حذف واسطه ها محصولات خود را با نازلترین قیمت به دست مشتریان گرامی برساند. امید است خدمتگزار خوبی برای شما عزیزان باشیم.

 

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ایران رنگ :

صرفه جویی در زمان صرفه جویی در هزینه ی رفت و آمد و سوخت جلوگیری از ایجاد ترافیک و شلوغی در شهر و کاهش آلودگی هوا خرید ازفروشگاه اینترنتی ایران رنگ بدون محدودیت در انتخاب برند امکان مقایسه محصولات از لحاظ قیمت و کیفیت اطلاع سریع و آسان از تخفیف های متنوع و شگفت انگیز در مناسبت های مختلف ارسال سفارشات به سراسر ایران

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رنگ سحر قیمت رنگ رنگ ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی