Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانی گفت: مردم امروز با استفاده از فضای مجازی بهتر مشکلات خود را بیان می‌کنند لذا بحثی که خیلی حائز اهمیت است، مطالبه در این فضا باید منصفانه و عادلانه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در جلسه فعالین مجازی این شهرستان که با حضور  مسئولین استانی و شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) گفت: بسیار خرسندم که امروزه جوانان متعهدی در این شهرستان وجود دارند که در عرصه فضای مجازی در زمینه های گوناگون فرهنگی، مذهبی، ورزشی ،سیاسی و تجارت الکترونیک فعالیت می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی افزود: مردم امروز با استفاده از فضای مجازی بهتر مشکلات خود را بیان می کنند لذا بحثی که خیلی حائز اهمیت است، مطالبه در این فضا باید منصفانه وعادلانه باشد نه قصد تخریب.
 
وی با انتقاد از دروغ پراکنی و شایعه پراکنی در فضای مجازی اظهار داشت: در مسیر خدمت گذاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ ننموده ام ولی امروز در فضای مجازی تخریب های بسیاری وجود دارد که نشان از حرکت شهرستان به سمت پیشرفت بوده و امروز عده ای با نقدهای غیر منصفانه سعی در جلوگیری از این حرکت را دارند.
 
داشتن سواد رسانه ای نیاز ضروری فعالین عرصه مجازی است
حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در این جلسه اظهار داشت:امروزه داشتن سواد رسانه‌ای از نیاز‌های ضروری جامعه محسوب می‌شود، یکی از تعاریف مهم سواد رسانه‌ای کسب دانش و بینش لازم در برخورد با محتوای پیام‌هایی است که با آن‌ها مواجه می‌شویم.

بهرامی افزود: فضای مجازی دارای تهدیداتی نیز می باشد ولی ما باید با استفاده از این فضا این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد