Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه مشترک دبیران کانون‌های فرهنگی دانشجویان با سرپرست معاونت دانشجویی - فرهنگی و سرپرست مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه حضور دکتر امام هادی ـ سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، هاشم ورزی ـ سرپرست مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه، سیدصالحی ـ معاون اجرایی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، آزاد ـ سرپرست روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و دبیران کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه روز دوشنبه دوم تیر ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای  جلسه دکتر امام هادی بیان کرد: از اینکه شما عزیزان را با چهره‌های بشاش و مشتاق می‌بینم بسیار خرسندم و از اینکه در این مدت ما را تنها نگذاشتید و دوشادوش ما گام برداشتید کمال تشکر و قدردانی را دارم. تلاش‌های شما نخبگان در این شرایط بحرانی برای ما بسیار ارزشمند است به همین علت به شما عزیزان خداقوت می‌گویم و امیدوارم که در ادامه این مسیر دشوار همچنان قدرتمندانه رو به جلو حرکت کنید.

سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه افزود: شما به خوبی این مهم را به اثبات رساندید که هر چه شرایط سخت‌تر شود، ظرفیت خلاقیت شما عزیزان افزایش پیدا می‌کند و این یعنی در شما فرهیختگان شور جوانی همراه با حس نوع دوستی موج می‌زند و در راستای آن می‌توانید به شکل مطلوب و صحیح خودتان را در شرایط مجازی وفق دهید.

وی ادامه داد: در این مدت نشان دادید که می‌توانید در شرایط سخت در کنار ما باشید و هر آنچه را که در توان دارید به کار ببرید لذا به شما دانشجویان عزیز تبریک می‌گویم چرا که این کار خیرخواهانه شما شایسته تقدیر است. 

امام هادی تصریح کرد: حضور مجدد شما دانشجویان دلسوز را تبریک می‌گویم و از تک تک شما خوبان که با این شرایط سخت جنگیدید کمال قدردانی را دارم و این مهم را خاطرنشان کنم که ما مسوولان از همه توانمندی‌های شما نخبگان و فرهیختگان استقبال می‌کنیم.

سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: انشاءالله بتوانیم در ادامه مسیر، فعالیت‌های جدید را با در نظر گرفتن شرایط جدید رو به تعالی پیش ببریم.

همچنین هاشم ورزی در بخش دیگری از این نشست بیان کرد: باعث افتخار است که در حوزه فرهنگی مشغول به فعالیت هستید و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزید و بسیار سپاسگزارم که در این ایام با وجود شما عزیزان احساس تنهایی نکردیم و توانستیم به عنوان سرباز مجموعه با یاری شما خوبان به مجموعه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خدمت کنیم.

وی ادامه داد: هر کدام از شما نخبگان در این مدت هر آنچه در توان داشتید در طبق اخلاص گذاشتید و با اطمینان این نکته را می‌گویم که حتی بیش از پیش مشغول به فعالیت بودید و به نحو احسن توانستید از این تهدید به عنوان فرصت بهره کافی را ببرید و مفید بودنتان را در فضای مجازی هم نهادینه کنید.

سرپرست مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه افزود: کار ما با حضور شما عزیزان معنادار می‌شود و از اینکه توانستید در کنار ما هماهنگ گام بردارید، کمال تشکر و قدردانی را می‌کنم. امیدوارم در ادامه این مسیر سخت با همدلی شما بزرگواران همانند همیشه پیشرو و پیشگام رو به جلو حرکت کنیم.

گفتنی است در این جلسه دبیران کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه ضمن ارایه گزارش عملکرد خود در دوران شیوع بیماری کرونا، به طرح موارد درخواستی خود پرداختند.

شایان ذکر است در این نشست دبیران کانون‌های ادبی، دوبله، نمایش، هنرهای تجسمی، خیریه، قرآن و عترت و... حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کانون های فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سرپرست معاونت دانشجویی کانون های فرهنگی دبیران کانون شما عزیزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

 

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم