Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۲۴۰ معتاد متجاهر در زنجان خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و ۳۰۰ عملیات پلیسی در راستای دستگیری عناصر قاچاق مواد مخدر در استان انجام شده است. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به ضمن گرامی‌داشت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: خوشبختانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در رتبه دوم کشوری در خصوص اجرای طرح دستگیری معتادان متجاهر در سال جاری ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سه‌ماهه نخست امسال اشاره‌ای کرد و گفت: پلیس در سه ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و 300 عملیات پلیسی در راستای دستگیری عناصر اصلی، قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان در سطح استان انجام داده ‌که ماحصل اجرای این عملیات‌ها کشف بیش از 449کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری بیش از 870 نفر می‌باشد.

11 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان متلاشی شدمتکدیان ‌سطح شهر زنجان گدا نیستند / این افراد ‌از طایفه ‌«فیوج» بوده و ‌حرفه‌ای سرقت می‌کنند‌طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر از هفته آینده در استان کرمان اجرایی می‌شود

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه سومین مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر همزمان با آغاز هفته گرامی‌داشت مبارزه با موادمخدر در سطح استان به اجرا درآمد، خاطرنشان کرد: در این مرحله همچون دو مرحله قبلی تعداد 80 نفر از معتادان متجاهر جمع آوری شد و برای اخذ آزمایش تست کرونا ویروس در محل از قبل پیش‌بینی شده 14 روز قرنطینه خواهند شد و در صورت منفی‌بودن تست کرونا به مرکز درمانی کمپ نوای آرامش تحویل داده می‌شوند.

به گفته این مسئول انتظامی مجموع دستگیری‌های معتادان متجاهر در سه مرحله به 240 نفر رسیده است و  قطعا این روند تا پایان سال جاری ادامه خواهد شد.

حسین‌خانلو در ادامه به عرضه نرم‌افزار کاربردی معاونت اجتماعی در فضای مجازی به نام  "آموزش همگانی" گریزی زد و افزود: در این نرم افزار که قابل نصب در گوشی‌های هوشمند است، بخشی از آن به پلیس مبارزه با مواد مخدر اختصاص دارد که والدین می‌توانند با نصب این نرم‌افزار از تهدیدهایی که امروز در کمین فرزندانشان است، باخبر شوند.

وی در پایان به شماره شبانه‌روزی 128 اشاره و عنوان کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه توزیع و یا قاچاق مواد مخدر فوراً با شماره 128 تماس بگیرند و گزارشات خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/ر/ش

R7707/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد