Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلندری گفت: ۴ برنامه به همت کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در دهه کرامت با حضور جوانان و اعضای فعال این کانون برگزار می شود.

« عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: دوستی و محبت اهل بیت(ع) از دوران کودکی با روح و جان ما عجین شده است و ایام ولادت ائمه اطهار(ع) زمانی برای انس و الفت و افزایش محبت به اهل بیت(ع) و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: مداحی و مولودی خوانی، برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) و بزرگداشت میلاد امام رضا(ع) و توزیع سبد کالا از برنامه های مهم این کانون در دهه کرامت است.

 

وی با بیان اینکه کرامت از تاکیدات مهم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است و در دستور کار اهل بیت(ع) قرار داشت، اظهار کرد: باید این کرامت و بخشندگی در جامعه نهادینه شود و در این دوران تلاش داریم تا با توزیع سبد کالا در بین نیازمندان در این بخش پر رنگ تر شود.

 

قلندری گفت: اجرای ۴ برنامه به همت کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در دهه کرامت از برنامه های مهم ما در این ایام است و تلاش شد تا با هماهنگی جوانان و اعضای فعال در این بخش استفاده شود.

 

وی با اشاره به توزیع 45 سبد غذایی در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) افزود: 45 سبد غذایی در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) به نیت 45 شهید مسجد و کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر توزیع شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: ایام دهه کرامت زمانی مناسب برای  ترویج زندگی اهل بیتی است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مسجد امام جعفر صادق ع دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت