Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: هدف من موفقیت در المپیک توکیو است و برای رسیدن به این هدف باید از هر فیلتری که کادرفنی مقابلم قرار می‌دهد با موفقیت عبور کنم. تاریخ انتشار: 10:59 - 04 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۷۴۲

علیرضا نجاتی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱، اظهار داشت: در شرایط فعلی که ورزش و تمرین کردن دشوار است، خوشبختانه با مساعدت منعم، رییس اداره ورزش و جوانان استان قم، وزیری، رییس هیئت کشتی استان و حاج علی عبدی شرایطی مهیا شده است تا تمریناتم را به صورت منظم پیگیری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه شرایط نسبتاً خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان یا هر مسابقه‌ دیگری دارم.

وی ادامه داد: درست است که ویروس کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی را تحت‌الشعاع قرار داده و ورزشکاران کشورمان از فرم ایده‌آل فاصله دارند، اما این شرایط بر تمام جهان حاکم است و سایر کشورها هم تقریباً شرایطی مشابه با ما دارند. با این تفسیر اگر رقابت‌های جهانی برگزار شود، سایر کشورها هم با آمادگی و شرایطی مشابه با ما به میدان خواهند آمد.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان درباره چرخه انتخابی تیم‌ملی تصریح کرد: چرخه را مطالعه نکردم، اما برای من فرقی ندارد که چه مسیری را برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی مقابلم قرار بدهند. هدف من موفقیت در المپیک ۲۰۲۱ توکیو است و به خوبی می‌دانم که برای رسیدن به این هدف باید از هر فیلتری که کادرفنی مقابلم قرار می‌دهد با موفقیت عبور کنم. آمادگی حضور در هر مسابقه‌ای را دارم و دست هر حریفی را به گرمی می‌فشارم.

ملی‌پوش کشتی فرنگی همچنین در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ عنوان کرد: برگزاری لیگ می‌تواند روحیه و انگیزه و همچنین آمادگی کشتی‌گیران را بالا ببرد. برگزاری لیگ نه تنها از نظر مالی می‌تواند به کشتی‌گیران کمک کند بلکه برای من که مدتی مسابقه نداده‌ام هم می‌تواند فرصتی به وجود بیاورد تا بعد از مدت‌ها محک بخورم و با سایر کشتی‌گیران اصطلاحاً تن به تن شوم.

نجاتی در پایان خاطرنشان کرد: المپیک توکیو در راه است و کشتی‌گیران هم مانند سنوات گذشته بیشترین شانس را برای کسب مدال دارند، اما وزارت ورزش و جوانان نه تنها گامی در بالا بردن روحیه کشتی‌گیران برنداشته است بلکه دو سال است که جوایز من و سایر کشتی‌گیران را نداده است.

بیشتر بخوانید: سوریان: شایعه حذف کشتی از المپیک باعث دلسردی پشتوانه‌ها می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی کشتی فرنگی علیرضا نجاتی فدراسیون کشتی المپیک توکیو قهرمانی جهان کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود، ما کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از 1517 تن از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش که سال گذشته برای کشور افتخارآفرینی کردند با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود و 230 میلیارد تومان پاداش این عزیزان است.

وی افزود: متولی المپیک، کمیته ملی المپیک است و وزارت ورزش هم کمک می‌کند خصوصا در رشته‌های المپیکی مانند کشتی، تکواندو و وزنه برداری.

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود. ما کمیسیون ماده 5 باشگاه ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند.

هاشمی تصریح کرد: حق پخش تلویزیونی صرفا متعلق به دو باشگاه فوتبال تهران نیست بلکه متعلق به ورزش است و باید گره آن گشوده شود در برنامه هفتم این موضوع دیده شده است که به آیین نامه‌ای که با کمک وزارت ورزش و سازمان صداوسیما تنظیم می‌شود و به تصویب هیات دولت می رسد، حواله شده است. با حق پخش بسیاری از مشکلات ورود بخش خصوصی به ورزش حل می‌شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!