Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@11:09:07 GMT

پاک‌ست آی فیلم انگلیسی را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۸۵۸۶

پاک‌ست آی فیلم انگلیسی را قطع کرد

در ادامه قطع ماهواره‌ای برخی شبکه‌های برون مرزی صداوسیما، ماهواره پاک‎ست هم از روز گذشته سه‎شنبه سوم تیر، به سبب انباشت بدهی ارزی سازمان صداوسیما، دست به قطع کانال انگلیسی شبکه آی فیلم زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، کانال انگلیسی شبکه آی فیلم از ساعت 17 روز سه‌شنبه 3 تیر از ماهواره پاک ست برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این نیز پخش ماهواره‎ای شبکه‌های برون مرزی دیگری، همانند الکوثر از ماهواره یوتل‌ست و سحر اردو از پاک‌ست متوقف و شبکه پرس تی وی و کانال انگلیسی شبکه آی فیلم نیز به صورت موردی از ماهواره گالکسی 19، به‎علت نبود بودجه ارزی برای پرداخت بدهی‌های ارزی سازمان صداوسیما به شرکت‎های طرف قرارداد، قطع شده بودند.
همچنین در اثر تراکم بدهی، رله رادیو دری معاونت برون مرزی رسانه ملی در افغانستان نیز با قطعی رو به رو شده و این رادیو دسترسی از طریق موج اف ام را از دست داد.
آی فیلم انگلیسی از جمله کانال‌های محبوب معاونت برون مرزی در میان مردم شبه قاره هند به شمار می‌رود که چند صد میلیون مخاطب هدف و دوستداران بسیار فیلم و سریال‎های ایرانی در کشورهای پاکستان و هند دارد.
آی فیلم انگلیسی تا جمعه 30 خرداد فرصت داشت بدهی ارزی خود به پاک ست را بپردازد که با بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌ها، نهایتا پاک‎ست عصر 3 تیر اقدام به متوقف ساختن پخش آی فیلم انگلیسی کرد.
قطع سریالی شبکه‌های معاونت برون مرزی صداوسیما به علت انباشت بدهی صداوسیما، واکنش‎هایی متعددی را از سوی چهره‌های سیاسی و فرهنگی کشور به دنبال داشته است.
روز گذشته، 202 نماینده مجلس در واکنش به این موضوع با صدور بیانیه‎ای، خواستار تامین فوری نیازهای شبکه‌های برون مرزی صداوسیما از سوی نهادهای مسئول در خارج از رسانه ملی و پیش‌بینی و تصویب ردیف بودجه ارزی جداگانه برای این شبکه‌ها شدند.
پیش از این نیز در بیانیه ای دیگر که با امضای بیش از 110 چهره سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه ای، اساتید دانشگاه، صاحبنظران حوزه روابط بین‌الملل و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه بود، بر لزوم اقدام سریع در پرداخت بدهی‌های ارزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به شرکت‌های ماهواره‎ای تاکید شد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: پاک ست بدهی ارزی آی فیلم انگلیسی آی فیلم انگلیسی برون مرزی پاک ست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است

دادستان کل کشور گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، اظهار کرد: شناسایی نیروهای فاضل و مستعد در سطح کشور و به ویژه در بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها آغاز شده و با تشکیل بانک شایستگان، قوه قضائیه در آینده دارای یک ظرفیت عظیم و بی مانند در سطوح مختلف خدمت و مدیریت است.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه، افزود: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم، ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضائی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

دادستان کشور گفت: تقویت نهادهای سازشی در روستاها، بخش‌ها، و شهرها و استفاده از مسیرهای حل اختلاف موضوعی است که ضرورت دارد و باید مورد اهتمام باشد.

موحدی آزاد به خلاء قانون در برخی از وظایف قوه قضائیه و تأکیدات سند تحول اشاره کرد و گفت: عدم وجود قانون مصرح در برخی از موضوعات اساسی باعث عملکرد سلیقه‌ای و ورود قوی و یا ضعیف در برخی از مقام‌های قضائی شده است.

وی تأکید کرد: پیگیری قانون نگاری در برخی از شمول مهم، همچون حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع و برخی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه در دستور کار است.

دادستان کل کشور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه، ایمان به شعار ما می‌توانیم است.

کد خبر 747699

دیگر خبرها

  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه