Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد عبدالکریمی بیان کرد: کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی، در بدو ورود به کرمان و به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی، در گلزار شهدای کرمان حضور پیدا خواهد کرد و سپس نشستی با تشکل‌های مردم‌نهاد خواهد داشت. کلنگ‌زنی ساختمان جهاد کشاورزی هم در برنامه‌های روز اول سفر به کرمان وی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: وزیر جهادکشاورزی فردا به شهرستان‌های بردسیر، بافت و ارزوئیه سفر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح کشاورزی در شهرستان بردسیر و بافت و بازدید از طرح‌های کشاورزی شهرستان‌های ارزوئیه و بافت از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی به استانکرمان خواهد بود.

کد خبر 525079 برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی استان کرمان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات برای تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.
مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌شود.
وی گفت: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع رسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران