Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- استاندار البرز با بیان اینکه کادر درمانی به دلیل فعالیت‌های مداوم برای نجات بیماران از شر کرونا خسته هستند،گفت:شیوع کرونا در البرز به رسته‌های شغلی ۴ هزار میلیارد تومان خسارت زد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در جلسه خیرین امنیت ساز که روز صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ارتباط مستمر و تنگاتنگی با نیروی انتظامی استان داریم، افزود:  برای حل و فصل موضوعات و مباحث مختلف جهت تامین و ثبات امنیت استان همراهی و تعامل خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا چگونه اشتغال در کسب و کارهای مختلف را تعدیل کرد؟+جدولراهنمای مراقبت از مبتلایان کرونا دارای علائم خفیف در منزلدرمان بیش از 6هزار بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی سپاه و بسیج

وی افزود: البرز به دلیل تراکم بالای جمعیت و رشد روز افزون مهاجرت‌ها با چالش‌های بسیاری مواجه است و توسعه و ارتقا زیرساخت‌ها همچنان ضروری است.

استاندار البرز با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در این استان، اضافه کرد: البرز پیک اول شیوع این بیماری را گذرانده است ولی از 14 خرداد امسال شاهد افزایش مراجعان به بیمارستان‌ها و تلفات ناشی از این بیماری بودیم.

شهبازی با اشاره به اینکه در  حال حاضر پرسنل بیمارستان‌ها به دلیل کار و تلاش مداوم برای مراقب از بیماران کرونایی خسته هستند، تصریح کرد:  رسته‌های مختلف شغلی در البرز بیش از 4 هزار میلیارد تومان بر اثر شیوع کرونا خسارت دیده‌اند که این عوامل مهمترین دغدغه‌های ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان البرز هماهنگی و همکاری بین مسئولان رده‌های مختلف وجود دارد، ادامه داد: تاکنون تمامی رسانه‌های استان، ائمه جمعه و جماعات و سایر مسئولان برای آگاهی بخشی به مردم در زمان شیوع کرونا، همراهی بسیار خوبی داشتند.

این مقام مسئول  با بیان اینکه استان البرز استانی با ظرفیت‌های مختلف است و از نیروی انسانی متخصصی برخوردار است،گفت: مردم با این تعامل و اتحاد حاکم، به این باور رسیده اند که مسئولان برای بهبود شرایط به صورت برنامه محور و ساختار یافته در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلالان در پی حذف ماده ۲۷ قانون کار هستند

معاون امور بین‌الملل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی افراد که دلال و واسطه‌گر هستند، تلاش می‌کنند ماده ۲۷ قانون کار (حق سنوات کارگران) را حذف کرده و امنیت شغلی کارگران را به خطر بیندازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمد حمزه‌ای عصر امروز -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در مراسم روز جهانی کارگر اظهار کرد: نظام سرمایه‌داری رحم و مروت ندارد و در همین کشورهای غربی مانند شهر لوس‌آنجلس بیش از ۶ هزار بی‌خانمان داریم و کسی آن را مطرح نمی‌کند.

وی اضافه کرد: انقلاب ما ارزشی است و اگر از کارگران و اقشار کم درآمد فاصله بگیریم دچار مشکل می شویم. به نظر می رسد کسانی که به افزایش دستمزد کارگران اشکال می‌گیرند، نگاه تخصصی ندارند و اینکه حداقل دستمزد باید با حفظ کرامت انسانی بتواند یک خانواده چهار نفره را اداره کند، کمترین خواسته است.

معاون خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشورهای توسعه‌یافته که به موضوع کارگری توجه کردند، امروز هم اقتصاد و هم اشتغال پایداری دارند، گفت: ما هم باید در این مسئله جدی باشیم و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند کارگران باید امنیت شغلی و معیشت مناسب داشته باشند، این وضعیت را بهبود بخشیم.

حمزه‌ای ادامه داد: برخی افرادی که دلال و واسطه‌گر هستند، تلاش می‌کنند ماده ۲۷ قانون کار (حق سنوات کارگران) را حذف کنند و امنیت شغلی کارگران را به خطر بیندازند که باید اذعان کرد بی‌توجهی به دستمزدها امنیت شغلی کارگران را زیر سؤال می‌برد.

وی گفت: حذف ارز ترجیهی با تصویب مجلس منجر به فقر بیشتر کارگران شده است و امروز شاهد گرانی بی‌رویه اجناس و اقلام اساسی هستیم که این وضعیت را ما پیش‌بینی کرده بودیم و به مجلس هم گفتیم، اما نمایندگان بدون نگاه کارشناسی موضوع را تصویب کردند و سن بازنشستگان را بالا بردند و به کارگران آسیب زدند.

معاون دبیرکل خانه کارگر تصریح کرد: در همه دنیا یک مجلس سه‌جانبه کارگری، کارفرمایی و دولتی برای حل مسائل کارگری مذاکره می‌کند، اما در ایران فقط بخش دولتی تصمیم‌گیرنده و تعیین‌کننده است.

حمزه‌ای با یادآوری اینکه کارگران عاشق ولایت و کشورند اما مشکلات جدی دارند، تصریح کرد: با این حال درخواست می‌کنیم همین قانون کار حفظ شده و ماده ۲۷ آن اجرای شود و اگر زمزمه حذف این ماده صحت داشته باشد، باید منتظر تازیانه‌ای دیگر بر پیکر کارگران مظلوم باشیم.

کد خبر 749501

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • دلالان در پی حذف ماده ۲۷ قانون کار هستند
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت