Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: تیم فجر آماده شروع مجدد لیگ دسته  یک فوتبال است و با همه قوا در این رقابت‌ها حاضر می‌شود.

او، با اشاره به اینکه بعضی‌ها از انصراف فجر سپاسی برای ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال سخن گفته اند، بیان کرد:  تیم فجر نه تنها قصد شرکت در ادامه لیگ را بلکه نیم نگاهی به صعود هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح، ادامه نیافتن بازی‌های لیگ را بر اساس نظر شخصی خود به نفع فوتبال دانست و  تصریح کرد: علاوه بر نداشتن شرایط ایده آل بازیکنان، لیگ بدون تماشاگر جذابیتی ندارد و از طرف دیگر، شیوع ویروس کرونا در کشور به اوج بازگشته است.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه تیم‌ها برای از سرگیری لیگ تابع تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند، ادامه داد: در حال حاضر  ۲ بار از بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی تست کرونا گرفته شده است که  جواب آزمایش هیچ یک از بازیکنان مثبت نشد.

او، افزود:  مسئولان سازمان لیگ پس از بررسی همه شرایط تصمیم به برگزاری ادامه لیگ گرفته اند که انتظار می رود ادامه لیگ به بهترین شکل برگزار شود.

فلاح اضافه کرد: بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی از ابتدای خرداد تمرینات خود را آغاز کرده و تا کنون ۲ بازی تدارکاتی انجام داده اند.

این نماینده فارس در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور هم اکنون با ۳۷ امتیاز از ۲۶ بازی در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد و طبق جدول مسابقات، ۱۰ تیر میهمان گل ریحان البرز است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ دسته یک فوتبال فجر سپاسی باشگاه های کشور فجر شهید سپاسی تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد